d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi Forumin D2 Pc-threadi
Prev13940414243255Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 7 2009 09:23am
Quote (Joonas @ Dec 7 2009 04:47pm)
http://img80.imageshack.us/img80/9459/asdvj.png

jotenkin epäilyttää että tolla mitään arvoa ole, mutta päätinpä varmistaa asian jos joku vaik tietäs tekeeks tollasella mtn?

oisha tosta joku voinu vähän maksaa,
ois ollu goxi jos toho ois spawnannu lower res & enempi res
Banned
Posts: 20,086
Joined: Jan 18 2009
Gold: 411.04
Warn: 10%
Dec 7 2009 09:26am
Quote (excalii @ 7 Dec 2009 17:23)
oisha tosta joku voinu vähän maksaa,
ois ollu goxi jos toho ois spawnannu lower res & enempi res


Vissiin lodissa spawnas?

Quote (Kaur @ 7 Dec 2009 17:17)
vesilintuu o paljon hauskempi heittää


Jellonia mulla on ollu tapana.
Member
Posts: 32,745
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Dec 7 2009 09:52am
Quote (Kasvitatti @ 7 Dec 2009 17:26)
Vissiin lodissa spawnas?



Jellonia mulla on ollu tapana.


Harvemmin ne necro headit classicissa spawnaa.
Ja ois ollu gosi jos ois ollu +1 nec tai 2 os ja +1 lower res tms.
Member
Posts: 14,614
Joined: Dec 23 2008
Gold: 2.29
Dec 7 2009 09:54am
Quote (excalii @ 7 Dec 2009 17:23)
oisha tosta joku voinu vähän maksaa,
ois ollu goxi jos toho ois spawnannu lower res & enempi res


njaa.. akara has it

edit: ei oo viel mitää gosii löytyny :/

This post was edited by Joonas on Dec 7 2009 09:55am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 7 2009 11:02am
Quote (Joonas @ Dec 7 2009 05:54pm)
njaa.. akara has it

edit: ei oo viel mitää gosii löytyny :/

bottaaks säki? -_-
Member
Posts: 5,941
Joined: Aug 6 2009
Gold: 84.70
Dec 7 2009 11:05am
Quote (excalii @ 7 Dec 2009 19:02)
bottaaks säki? -_-


no mitäs siellä ulistaan, kerros mistä sä oot juustos saanu B)
Member
Posts: 19,096
Joined: Jun 21 2007
Gold: 14.91
Warn: 10%
Dec 7 2009 12:49pm


EU HC L (LOD)
Member
Posts: 5,941
Joined: Aug 6 2009
Gold: 84.70
Dec 7 2009 12:50pm
jumankeikka mikä rinkula, olis viel ollu dex nii olis kyl tullu kaatamalla fgs
Member
Posts: 13,848
Joined: Dec 3 2008
Gold: 235.00
Dec 7 2009 12:50pm
Quote (finseppo @ 7 Dec 2009 21:49)
http://i46.tinypic.com/2elh54l.jpg

EU HC L (LOD)


-15fg
Member
Posts: 14,614
Joined: Dec 23 2008
Gold: 2.29
Dec 7 2009 12:51pm
Quote (excalii @ 7 Dec 2009 19:02)
bottaaks säki? -_-


en bottaa.. ite vedän mut siinäpä se onkin, en saa ikinä paljon mitää ku ei kerkee ikinä pelaa ni sit botti kyllä olis kätevä.. ei kyl vielä oo ainakaan
Go Back To Suomi Topic List
Prev13940414243255Next
Add Reply New Topic New Poll