Quote (excalii @ 7 Dec 2009 17:23)
oisha tosta joku voinu vähän maksaa,
ois ollu goxi jos toho ois spawnannu lower res & enempi res
Vissiin lodissa spawnas?
Quote (Kaur @ 7 Dec 2009 17:17)
vesilintuu o paljon hauskempi heittää
Jellonia mulla on ollu tapana.