Quote (Rocko @ Dec 31 2014 04:11pm)
Samaa epäilen vahvasti. En taas yhtään yllättyny, että se on pala se chara, jolla se mua koittaa hakee. Hälytyskellot soi samantien. Ei sillä, etteikö noita tmc-hammuja vois pistää pelistä pihalle, kun chickeni laukee, mut a1 ja avoin pelimaasto tekee sen vähän hankalaks. World lvl 2-3 / thronessa helpompaa.
mulla ei oo tmc eikä oo koskaan ollukkaan. ja char on pala just siks koska se vaan on pelin ylivoimasin chara, smitellä kaadat kaiken muun paitsi hammerit+ele druidit (jotkut bva on kans mukavia matseja) ja hammerilla kaiken muun. jos sun char on trapperi (ei siis hybrid) ni se kaatuu kummalla tahansa, hammerilla ja smiterillä, ja ilman minkäänlaista teleporttia tuun myös ilman thundergod belttiä ja ilman oak sagee. ja silti se on 5-0 joka kerta.
europe hcl hintoja en tiiä, mut europe softcore nonladderissa 50fg smiterillä kaadan 5-0 jokaisen trapperin mitä realmilta löytyy (ja 50fg käytän kamoihin, sen lisäks tarviin lvl 75 char)
tuo ohjelma millä ite laitan 255 speedit on uniikkia tehoa #kx taholta eikä sitä löydy mistään netistä, jos sen haluaa ni msg mulle, osk:lle tai dysk:ille
This post was edited by do_NaUKI on Jan 3 2015 06:19pm