Quote (TheJoona @ 9 May 2014 05:20)
Pakko olla trollaus. Eihän tossa ole mitään järkeä. "Maailma on juuri sellainen kuin jumala sen "haluaa" olevan kaikkine sotkuineen, taisteluineen, kärsimyksineen, asioineen jne. jne. "

Quote (A2K @ 9 May 2014 06:23)

Pakkohan se on.
Melko hirvee tyyppihän tämä "jumala" on jos se nautiskelee meidän tuhosta, kuolemasta ja kärsimyksestä. Siltä ei voi pyytää mitään. Pakko rukoilla ja rukoilla ja silloinkin 0,000001 promillea toteutuu. Pikkulapsia raiskataan ja tapetaan ja se on jumalan tahto. Melkonen diktaattori. Vetää vertoja idi aminille ja kumppaneille. Eiku vittu, sehän ne loi ka ne oli sen tahto.

En mielestäni uistellut. Oma kokemukseni vain on etten koskaan tiedä mitä mukavaa nurkan takana odottaa. Ei varmaan tarvitse mitenkään todistella, että ihmisiä on kohdeltu aika kovin ottein tällä pallolla. Itseasiassa lähes kaikki elämänmuodot kohtelevat lajitovereitaan aika-ajoin melko tylysti. Esim. jonkin lajin (en muista minkä) hämähäkki-naaras syö urhonsa elävältä parittelun jälkeen.
Vaikka itse kuulunkin kädellisten heimoon. Tuntuu että sielunelämäni kuuluu nilviäisiin. Taidankin tästä lähteä getsemaneen rukoilemaan...
Minä: -"Pyhä jumala, pelasta minut tämän maailman kauheuksilta."
Jumala:- "Lol, mä laitan sut ristille. Deal with it."
Minä: -"Ai.. no anna mulle sitten voimia kestää kaikki tämä tarpeellinen kärsimys."
Jumala:- "

"
Tehkää hyvin ja voimia haasteisiin.