d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tasta Ollu Puhetta > Mutta Ei Vastausta
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 7.69
Sep 14 2013 01:05pm
Quote (Rzi @ Sep 14 2013 08:52pm)
täytyy olla paska ihminen jos kissa tai koira on oman lapsen kanssa samalla levelillä

kuis? pari/muutamavuotisen älykkyys niilläkin
täytyy myös olla aika paskanen/&narsisti jos ei adoptoi lastaan ja paskanen jos noin jyrkästi eriarvottaa elämän ja semmosta

This post was edited by BebebBurns on Sep 14 2013 01:11pm
Member
Gold: 4,366.00
Sep 14 2013 02:21pm
Quote (Rzi @ 14 Sep 2013 20:52)
täytyy olla paska ihminen jos kissa tai koira on oman lapsen kanssa samalla levelillä

kuuleppa ny vittu, sulla on eläin jota syötät, käytät ulkona, hoidat sitä ni eiköhä siitä ala ajan myötä kehittyy tietynlaine rakkaus eläintä kohtaan

sinä tuskin tajuat siitä mitää ku sulla ei varmaa koskaa ollu elukoita, äläkä ny väitä että ``oli mulla 2 vuotiaana yks orava jolle vein aina pähkinöitä``

painu jo sinne minne paska menee viemäreitä pitkin, oot koko ajan vittuilemassa ja provosoimassa porukkaa tääl
Member
Gold: 24,297.85
Sep 14 2013 04:10pm
ei tarvii heti rasauttaa rusinoita eriävistä mielipiteistä

Quote (Speedparts @ 14 Sep 2013 23:21)
kuuleppa ny vittu, sulla on eläin jota syötät, käytät ulkona, hoidat sitä ni eiköhä siitä ala ajan myötä kehittyy tietynlaine rakkaus eläintä kohtaan

sinä tuskin tajuat siitä mitää ku sulla ei varmaa koskaa ollu elukoita, äläkä ny väitä että ``oli mulla 2 vuotiaana yks orava jolle vein aina pähkinöitä``

painu jo sinne minne paska menee viemäreitä pitkin, oot koko ajan vittuilemassa ja provosoimassa porukkaa tääl

otetaan vaikka itikka jota oot syöttäny ja hengaillu sen kanssa. varmasti pidät lemmikkinä olevaa koiraa suuremmassa arvossa. ite luokittelen ihmisen korkeimmalle vaikka eläimiä kaikki ollaan koska en sille mitään voi

This post was edited by Rzi on Sep 14 2013 04:34pm
Member
Gold: 4,366.00
Sep 14 2013 04:55pm
Quote (Rzi @ 15 Sep 2013 00:10)
ei tarvii heti rasauttaa rusinoita eriävistä mielipiteistä

otetaan vaikka itikka jota oot syöttäny ja hengaillu sen kanssa. varmasti pidät lemmikkinä olevaa koiraa suuremmassa arvossa. ite luokittelen ihmisen korkeimmalle vaikka eläimiä kaikki ollaan koska en sille mitään voi

tuo sun itikka logiikka on aika perseestä, tuskin kukaan syöttää itikkaa tai hengailee niitten kans :blink: kissat ja koirat pikkusen eriasia ku itikka joka aiheuttaa vaan vitutusta ihmisille toisinku noi elukat

pakko myöntää että onhan se oma lapsi tärkeämpi ku kissa/koira mutta mullaku ei satu olemaan vielä noita penikoita ni en voi sanoa tähän oikee mitään, mulle vaan sattuu olemaan tuo kissa sen verran tärkiä ku 11 vuotta oon sitä hoitanu

en oo sulle mistään vihanen mutta vituttaa ku oot joka topicissa vaa vittuilemassa ja provosoimassa porukkaa

Quote (Rzi @ 14 Sep 2013 20:52)

tossa nyt eka esimerkki, eli oon paska ihminen ku tykkään kissoista enkä aseta mun olemattomia lapsia sen edelle
Member
Gold: 24,297.85
Sep 14 2013 05:01pm
Quote (Speedparts @ 15 Sep 2013 01:55)
tuo sun itikka logiikka on aika perseestä, tuskin kukaan syöttää itikkaa tai hengailee niitten kans  :blink: kissat ja koirat pikkusen eriasia ku itikka joka aiheuttaa vaan vitutusta ihmisille toisinku noi elukat

pakko myöntää että onhan se oma lapsi tärkeämpi ku kissa/koira mutta mullaku ei satu olemaan vielä noita penikoita ni en voi sanoa tähän oikee mitään, mulle vaan sattuu olemaan tuo kissa sen verran tärkiä ku 11 vuotta oon sitä hoitanu

en oo sulle mistään vihanen mutta vituttaa ku oot joka topicissa vaa vittuilemassa ja provosoimassa porukkaa

tossa nyt eka esimerkki, eli oon paska ihminen ku tykkään kissoista enkä aseta mun olemattomia lapsia sen edelle

joo. kärjistettynä. kyllä ite ainakin listisin mielummin koiran ku speedpartsin jos ois pakko
Member
Gold: 68.99
Warn: 10%
Sep 14 2013 09:59pm
Quote (Rzi @ Sep 14 2013 09:52pm)

Quote (Rzi @ Sep 15 2013 02:01am)
joo. kärjistettynä. kyllä ite ainakin listisin mielummin koiran ku speedpartsin jos ois pakko

mikäs joko-tai -tilanne tää on? mun ymmärtääkseni elukoiden kanssa viihtyminen, tai se ettei niiden ihan silkasta pahantahtosuudesta lähtösin olevaa nirhaamista arvosteta ei missään tapauksessa meinaa minkään sortin ihmisvihamielisyyttä.
Member
Gold: 332.92
Trader: Trusted
Sep 14 2013 11:40pm
Jos saat itse kissan kiinni niin soita eläinsuojeluyhdistykseen ja sano että tulevat noutamaan pois. Ne kysyvät tietenkin "onko jonkun naapurin kissa?", jos vastaa "ei", niin se noudetaan aika piakkoin pois, yleensä vuorokauden sisällä (ellei ole viikonloppu). Jos et saa itse kiinni niin ne tuo jonkun joka loukuttaa sen. Jos haluat loukuttaa itse, niin voit jopa lainata eläinsuojeluyhdistyksiltä pyydyslaatikoita, pientä panttia vastaan tietenkin.
Ne tuppaavat siruttamaan kiinniotetut kissat, minkä lisäksi omistaja joutuu maksamaan sirutusmaksun lisäksi kissan ylläpidosta ko. ajalta.
Sivun lopussa lukee linkit ajantasalla oleviin lakeihin.
http://www.hesy.fi/useinkysytty.htm
Member
Gold: 60.01
Sep 15 2013 03:08am
Quote (Speedparts @ 14 Sep 2013 23:21)

Mulla on kolme koiraa. Jos mulla olis lapsi, niin välittömästi kun se lapsi syntyy, se lapsi siirtyy nokkimisjärjestyksessä niiden koirien yläpuolelle. Toi sun kiintymyssuhde-argumenttis pätee myös ärtsin esittämään itikkaan ihan samalla logiikalla - sen sijaan sun vasta-argumenttis oli aika paska.

Member
Gold: 1,444.44
Sep 15 2013 03:29am
ärtsi on nyt tunnetusti eläintenvihaaja.
Member
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 15 2013 04:10am
Kyllä kun joku kissa kuseskelee mun BMW M3:sen konepellille ja vanteisiin toistuvasti sekä asiasta on huomautettu useasti kissan omistajalle niin lasautan kyllä kylmästi haulikolla kissaa naamaan.

Ymmärrätte sitten kun teillä on kallis auto niin se on huomattavasti tärkeämpi myös tunnearvon kannalta kun joku paskanen kissa.
Go Back To Suomi Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll