d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uus Ladder, Ketähä Jaksas Haluta Saaha Fygya? > <->
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
May 14 2013 06:37am
Quote (Napi @ 14 May 2013 14:25)
mitä jäbä ?


ei täs mitii, ihan perus settii :D

mitä äijä ite?
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
May 14 2013 06:48am
mitäs tässä, viikonloppuna vähä perseiltyä ja ny 4 tikkii otsas ja puolet naamasta vitun turvonnu, hyvä jos vasen silmä aukee enää huomen :D
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 14 2013 07:05am
Quote (Napi @ May 14 2013 03:48pm)
mitäs tässä, viikonloppuna vähä perseiltyä ja ny 4 tikkii otsas ja puolet naamasta vitun turvonnu, hyvä jos vasen silmä aukee enää huomen :D


äijä ottanu pataa :D :D :D :D: D:D:D
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
May 14 2013 07:13am
Quote (Napi @ 14 May 2013 14:48)
mitäs tässä, viikonloppuna vähä perseiltyä ja ny 4 tikkii otsas ja puolet naamasta vitun turvonnu, hyvä jos vasen silmä aukee enää huomen :D


aijai :DDDD

ahahah :DDD

mitä vittua, perus nakkikiska matsi vai ootko kaatuillu naama edellä kivetykseen 8DD
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
May 14 2013 07:15am
Quote (Wondrous @ 14 May 2013 16:13)
aijai :DDDD

ahahah :DDD

mitä vittua, perus nakkikiska matsi vai ootko kaatuillu naama edellä kivetykseen 8DD

painin asfaltin kans, asfaltti voitti :D:D
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
May 14 2013 07:19am
Quote (Napi @ 14 May 2013 15:15)
painin asfaltin kans, asfaltti voitti :D:D


nonni :--_DD

eli änkyräkännis meisseli kädes pyöriny pitkin tampereen keskustaa :lol:

onko mitään muistikuvia illasta? Heti ku muijas lähti nii jäbä dokaa ittensä sairaalaa :D
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
May 14 2013 07:44am
Quote (Wondrous @ 14 May 2013 16:19)
nonni :--_DD

eli änkyräkännis meisseli kädes pyöriny pitkin tampereen keskustaa :lol:

onko mitään muistikuvia illasta? Heti ku muijas lähti nii jäbä dokaa ittensä sairaalaa :D

haha, taisin lentää lipat portais :D

erottiin muijan kans joku 3 vk sit, pitäny vähä irrotella nyt !!
Go Back To Suomi Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll