d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Joku LÄhtee Pelaa D2?
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Mar 2 2013 05:32pm
Pelasin tänään d2 kolmen duelin verran, olin vieläki paras.
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold: 4,750.00
Mar 2 2013 06:03pm
TULES OTTAA DUEL NIIN KATOTAAN
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Mar 2 2013 06:19pm
Muistutan vain kaikkia newspawneja, et kuka täällä on ounannu taas tässäkin laddussa:

Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Mar 2 2013 06:43pm
Quote (Rocko @ 3 Mar 2013 02:19)
Muistutan vain kaikkia newspawneja, et kuka täällä on ounannu taas tässäkin laddussa:

http://oi46.tinypic.com/35clvk0.jpg


surullista
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold: 4,750.00
Mar 2 2013 06:59pm


Tassa vahan muistin virkistamiseks
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Mar 2 2013 07:07pm
Quote (Rzi @ 3 Mar 2013 03:43)
surullista


Onhan se, siis pro pelaajien vähäinen määrä.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Mar 2 2013 07:09pm


8(
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold: 4,750.00
Mar 2 2013 07:10pm
Quote (KUF @ 3 Mar 2013 03:09)
http://i50.tinypic.com/34jafzm.jpg

8(


:( EIKOHAN ME TEHA TALLE VIEL JOTAIN
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Mar 2 2013 07:27pm
Quote (Maxor @ 3 Mar 2013 03:10)
:( EIKOHAN ME TEHA TALLE VIEL JOTAIN


TOIVOTTAVASTI :)
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Mar 3 2013 05:41am
Quote (Maxor @ Mar 3 2013 02:03am)
TULES OTTAA DUEL NIIN KATOTAAN

Pls, gaem?

Quote (Rocko @ Mar 3 2013 02:19am)
Muistutan vain kaikkia newspawneja, et kuka täällä on ounannu taas tässäkin laddussa:

Haheahea pvm 8D
Go Back To Suomi Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll