Quote (do_NaUKI @ 20 Feb 2013 19:41)
sama se ku ei oo kouluja ni en sais mistää duunista ees 15e/h, ja sanotaa et työnteko alle 25e/h on aika turhaa. eli sanotaan vaan rohkeesti "ei" työnteolle ja kävellään kerran 3kk käymään työkkärissä.
:DDSDSDS xoxoxo vitun apina

ei mitää mä käyn duunis et saat sinne turpaan välillä ruokaa.. rehellisten ihmisten palkoillaki sä sitä rahaa haet.
kiitä onneas että tohon pohjasakkaan ei kuulu ku pieni osa suomen väestöstä muuten kuolisit nälkään

edit: Eihän tollasista ees tiä onko ne trolleja mut en kyl ihmettelisi vaikka et olis
This post was edited by Evest89 on Feb 22 2013 10:58pm