Quote (do_NaUKI @ 27 Jan 2013 00:10)
jos olisin ite muija ni iskisin aina uuen jätkän ja seksin jälkee sanosin että tonni rahaa tai ilmotan raiskauksesta.
ja joo, onhan se raiskaus väärin mut ei se niin kamalaa ole etteikö akka kestäis jos kerran tai kaks elämässä joku raiskaa, ne on ohi muutamassa minuutissa ja thats it.
Et voi mitenkään olla tosissas? En ees pysty käsittämään / yrittää käsittää sitä henkistä traumaa, mikä jää raiskauksen uhreille.
Se on taakka joka täytyy kantaa koko loppu elämän, eikä varmasti pysty elämään samanlaista elämää ku mitä ennen raiskausta.
Quote (Gastly @ 27 Jan 2013 19:40)
miten raiskaus oikee eroaa törkeestä pahoinpitelystä ja vapaudenriistosta

Nimenomaan.. miten kukaan tuomari ees pystyy millään tapaa pienentämään kenenkään raiskaajan tuomiota?
This post was edited by EreKaiser on Jan 27 2013 03:06pm