d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mitä Helevettiä > Tää Suomi Tekee
Prev13456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Jan 21 2013 01:49pm
Quote (Rzi @ 21 Jan 2013 21:42)
no tuskin ne ketään paikalle kutsuu ja ne saa valita asiakkaat


nojoo tottahan tuokin mut miks menettää maksavaa asiakasta jos ns. naama ei miellytä. naurettavaahan tuo o ja ihan liikaa pokeja löytyy jotka haluaa vaan pätee "kivassa ammatissa"
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Jan 21 2013 10:22pm
Quote (SK7 @ Jan 21 2013 07:53am)
Katos vaan.. Marlboro Gold.. Onneks on kova-aski. Se maistuu iha paskalta. Jos ois ollu pehmee aski ois varmaa joutunu ensimmäisenä lähtee ostaa kyseistä tupakkaaXD


Pehmee on muuten parempi, mut ärsyttää ku ne röökit tippuu sielt taskuun ja menee murusiks.

Quote (Sape @ Jan 21 2013 09:49pm)
nojoo tottahan tuokin mut miks menettää maksavaa asiakasta jos ns. naama ei miellytä. naurettavaahan tuo o ja ihan liikaa pokeja löytyy jotka haluaa vaan pätee "kivassa ammatissa"


Taitaa kavereilla olla asenteessa vikaa, ku ite en oo kertaakaa törmänny vittumaiseen pokeen, vaik on noita kapakoita tarkasteltu aika monta.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 21 2013 10:34pm
Quote (Masterofpatonki @ Jan 22 2013 07:22am)
Pehmee on muuten parempi, mut ärsyttää ku ne röökit tippuu sielt taskuun ja menee murusiks..


ne erot on muute olemassa ainoastaa sun mielessäs :D
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 22 2013 12:05am
itettehyt sätkät eniveis >>>
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Jan 22 2013 01:26am
Quote (Gastly @ Jan 22 2013 06:34am)
ne erot on muute olemassa ainoastaa sun mielessäs :D


Samapa toi, placebo toimii..
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 22 2013 01:26am
Quote (Masterofpatonki @ Jan 22 2013 08:26am)
Samapa toi, placebo toimii..


nocebo kans.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 22 2013 01:31am
eikös pehmeissä askeissa ne röökitkin oo elastisempia, kovissa taas jämäköitä. kai se voi vaikuttaa snadisti.
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Jan 22 2013 01:43am
Quote (SekavaSamu @ Jan 22 2013 09:26am)
nocebo kans.


Ei kande olla pessimisti.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 22 2013 01:44am
Quote (Masterofpatonki @ 22 Jan 2013 06:22)
Pehmee on muuten parempi, mut ärsyttää ku ne röökit tippuu sielt taskuun ja menee murusiks.



Taitaa kavereilla olla asenteessa vikaa, ku ite en oo kertaakaa törmänny vittumaiseen pokeen, vaik on noita kapakoita tarkasteltu aika monta.


joo ei oo tullu mitään ongelmia ikinä. joillain vaan käy huono tuuri
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 22 2013 01:55am
Quote (Masterofpatonki @ 22 Jan 2013 07:22)
Pehmee on muuten parempi, mut ärsyttää ku ne röökit tippuu sielt taskuun ja menee murusiks.



Taitaa kavereilla olla asenteessa vikaa, kuite en oo kertaakaa törmänny vittumaiseen pokeen, vaik on noita kapakoita tarkasteltu aika monta.


Sama homma. Ei oo tarvinnu ikinä olla yhenkään poken kanssa erimieltä, ei mistään. Jos on "heittäny" miut pihalle ku oon ollu liian gänäs häne mielest, ni joka ikinen poke on ensin sanonu: "ois siun ilta jo täys". Sillo pitää ite tajuta et sanomiset ja tekemiset ei enää auta vaan käveltävä narikkaan. Tämä käsittää poket Helsingin yökerhoista aina Jänkhälle ja pikku pubeihin. Aina ihmetelly mite 18v tutut on onnistunu saamaa riidat niiden kanssa. Ne poket osaa oikeesti olla ihan vitun apinoita isolla veellä ku sille päälle sattuu. Tänäpäivänä ei pokelle (sille joka nimenomaan seisoo ovella) alle 25v. yökerho kansa jätä tippiä yhtään (ehkä siks niil on pahamieli ja ne muuttuu hulkeiks?) tai en oo ainakaa ite huomannu et jättäis. Joku voi jättääkkii. Ite ku täytin 18v. oli paras ystäväni 22v. Opetus numero 1 synttäreilläni oli: Jos poke on ovella ku lähet pubista/yökerhosta jätä tippiä. vaikka 1 euro mut jätä. Jos on varaa ryypätä baareis on varaa jättää ege ovimiehelle ( tää ystävä on aina ollu pihi. teki tosin ite sillo poken hommia aina välil ku MMA Imatran valmentaja nakitti nää seuran pojat ovelleXD)

This post was edited by SK7 on Jan 22 2013 02:06am
Go Back To Suomi Topic List
Prev13456Next
Closed New Topic New Poll