Quote (SK7 @ Jan 21 2013 07:53am)
Katos vaan.. Marlboro Gold.. Onneks on kova-aski. Se maistuu iha paskalta. Jos ois ollu pehmee aski ois varmaa joutunu ensimmäisenä lähtee ostaa kyseistä tupakkaaXD
Pehmee on muuten parempi, mut ärsyttää ku ne röökit tippuu sielt taskuun ja menee murusiks.
Quote (Sape @ Jan 21 2013 09:49pm)
nojoo tottahan tuokin mut miks menettää maksavaa asiakasta jos ns. naama ei miellytä. naurettavaahan tuo o ja ihan liikaa pokeja löytyy jotka haluaa vaan pätee "kivassa ammatissa"
Taitaa kavereilla olla asenteessa vikaa, ku ite en oo kertaakaa törmänny vittumaiseen pokeen, vaik on noita kapakoita tarkasteltu aika monta.