d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > D-word > (siis Hä?)
Prev1345678Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 14 2013 01:06pm
Quote (SK7 @ Jan 14 2013 08:11am)
Vielä kerran tunteella ja ratakiskosta väännettynä. Kun aamulla heräät 8h yö unien jälkeen ja sytytät sen ensimmäisen tupakan tapahtuu seuraavaa: vedät henkoset ja 5-7 sec ni siun aivot tajuaa että nyt tuli nikotiinia (heroiinia hihaan ni menee 10 sec ni aivot tajuaa sen). Poltat sen tupakan 300sec. Se aika missä 0,8mg nikotiinia on imeytynyt siun kehoon( savusta keuhkoihin ja sieltä vereen) on pitempi kuin 300sec. Jos ton 0,8mg puhdasta nikotiinia injektoit suoraan veren kiertoon siun keho ei sitä kestä Koska se tulee niin saatanan äkkiä. Ja aivan sama on sillä alkoholilla. Jos juot 2l kossua tarppeeksi nopeasti ja se puhdas alkoholi imeytyy siun vereen riittävän äkkiä kuolet alkoholiverenmyrkytykseen. Jos täräytät sitä kossua ruiskulla hihaan määrä mihin kuolet on aika pieni. Koska siun keho ei taaskaan sitä kestä.!


tsiisus, nyt koetat saada päähäs mikä se tappava annos on
iina 17-vee ei oo ikänään saanu nikotiinia kehoonsa, iina painaa 40 kg
jos iinalla on n. 40 mg nikotiinia kehossaan, ni iina delaa

eli lasketaas
iina polttaa tupakan, ja välittömästi tupakan polttamisen jälkeen iinalla on 0,8 mg nikotiinia veressän
tai
iina heittää 0,8 mg nikotiinia vereensä

missä kohtaa iinalla on yli 40 mg nikotiinia kehossaa?
jos 0,8 = 40, oot oikeessa, jos 0,8 ei oo 40 ni et oo

ja voi herranjumala, sun on ihan turha käyttää alkoholia vertauskuvana tässä, koska kyseessä on täysin eri aine jolla on täysin erilainen toimintamekanismi täysin eri reseptoreissa, täysin erilaiset kemialliset ominaisuudet ja täysin eri potentiaali toimia myrkkynä
sillä kuinka nopeesti se alkoholi kilahtaa hattuun ei oo mitään väliä, kunhan alkoholin hetkelline määrä elimistössä pysyy alle määrän x

Quote (SK7 @ Jan 14 2013 09:25pm)
Voin kertoa, että viinasta pääsee irti mutta oma pohja on ensin oltava aika syvä että tulee halu raitistua. Alkoholistilla on vertaistuki jokapäivä jos haluaa, mutta jos ton röökin kanssa tappelee siinä ei auta edes maammelaulu ja voin kertoa etta tupakka addiktina on vaikeampi kuin viina tai amfetamiini ihan omalta kokemus pohjalta.n


tsippa dii, alkoholin vierotusoireet vaatii likipitäen aina ammattilaisen hoitamista, koska ne oikeesti tappaa
GABA-a reseptorien paskominen ku tosiaan aiheuttaa aivan järkyttävän määrän erilaisia haittavaikutuksia, johtuen siitä että mitä tehtäviä näillä reseptoreilla on, ja miten niiden käyttäytyminen on jokapäiväsen alkoholinkäytön myötä muuttunu
vakava alkoholismi tosiaan on hiukan eri luokkaa ku nixat


sovitaanko ettet lähe opiskelemaa toksikologiaa

Quote (SK7 @ Jan 14 2013 09:25pm)
Mainitsen vielä että kylmä, kova, tutkittu fakta on se että ihminen eipysyvästipääse eroon omasta addiktiostaan omalla selkärangalla ja järkeilyllään.


ehdollistetut refleksit on täysin mahdollista hävittää

This post was edited by Gastly on Jan 14 2013 01:13pm
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 14 2013 01:14pm
ONK SU RAKAS VELJES SOPPAMIES SAMOILLA LINJOILLA?
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 14 2013 01:19pm
Quote (Pomppeli @ 14 Jan 2013 21:54)
En jaksa lukea näitä wall of textejä, mutta vittu tämä SK7 kyllä trollaa täällä niin antaumuksella että oksat pois...

Tai sitten hän on oikeesti aivan helvetin sekasin...


Oikeasti aika helvetin sekaisin. Kaverit sano joskus että kaikki muu paitsi oma sisko ja kansantanhut pitää elämässä kokeilla. Ja kokeiltu on. Ei tarvii vanhana kiikkustuolissa murehtia, että eipä ole tullut tehtyä sitä ja tätä. Voin kertoa että maailman kovimmat sävärit saa siintä kun piikki on suonessa niin se tunne juuri ennen kuin sen männän lyö pohjaan. Eli se tieto siintä, että kohta helpottaa ja kovasti on suurin mielihyvän tunne minkä ihminen voi aivoissaan kuvitella. se hyvän heroiinin tunne kehossa on sivuseikka. Nykyään saan sävärini tästä foorumista.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 14 2013 01:24pm
Quote (SK7 @ 14 Jan 2013 21:19)
Oikeasti aika helvetin sekaisin. Kaverit sano joskus että kaikki muu paitsi oma sisko ja kansantanhut pitää elämässä kokeilla. Ja kokeiltu on. Ei tarvii vanhana kiikkustuolissa murehtia, että eipä ole tullut tehtyä sitä ja tätä. Voin kertoa että maailman kovimmat sävärit saa siintä kun piikki on suonessa niin se tunne juuri ennen kuin sen männän lyö pohjaan. Eli se tieto siintä, että kohta helpottaa ja kovasti on suurin mielihyvän tunne minkä ihminen voi aivoissaan kuvitella. se hyvän heroiinin tunne kehossa on sivuseikka. Nykyään saan sävärini tästä foorumista.


SLERB POSG
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 14 2013 01:24pm
Quote (KUF @ 14 Jan 2013 22:14)
ONK SU RAKAS VELJES SOPPAMIES SAMOILLA LINJOILLA?


Soppa ryyppää ja röökaa mut se on hänen oma asiansa. Ei miun kyvyt riitä edes veljelle kertomaan, että kannattais vähä asioita muuttaa. Vitsi on siinä että hänen "omamitta" pitää tulla täyteen enneku toista voi ees neuvoa. Se on iha turhaa jos kävisin esim. häne juomiseen puuttuu vaik juo nykyää saman verra ku ite tos iässä ja tiiän et se pahenee. Sen pitää mennä tosi pahaks enneku miun kannattaa siihe lasiin käydä koputtelee

This post was edited by SK7 on Jan 14 2013 01:25pm
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 14 2013 01:45pm
Quote (Gastly @ 14 Jan 2013 22:06)
sovitaanko ettet lähe opiskelemaa toksikologiaa

Tuota.. on asioita mitä lukee kirjassa, eikä ne pidä kaikki paikkaansa kun ne oikeassa elämässä todistetaan kokeilemalla. Otetaan yleisöksi 100 alkoholistia jolla on AA raittiutta 5v. ja 100 addiktia (putsit narkkarit NA ryhmistä) laitetaan siihen yleisön sekaan vielä päihdelääkäri jolla on pitkä AA raittius. Minulle otetaan keskustelu kaveriksi kirjaviisas lääkäri ilman omaa kokemusta päihteistä. Olotetaan keskustelu niin tämä yleisö nauraa tämän lääkärin ulos siintä auditoriosta. Voidaan keskustella addiktioista ja niiden hoidoista ja vieroitus oireista ja eroon pysyvästi pääsemisestä. Voidaan keskustella vaikka tämä 1mg puhdasta nikotiinia injektoituna suoraan verenkiertoon=tappava

Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 14 2013 02:04pm
Quote (SK7 @ Jan 14 2013 10:45pm)
Tuota.. on asioita mitä lukee kirjassa, eikä ne pidä kaikki paikkaansa kun ne oikeassa elämässä todistetaan kokeilemalla.


äläkä yritä minkään muunkaan sortin akateemista uraa
faktat on faktoja, eikä musta-tuntuu oo todiste mistään

This post was edited by Gastly on Jan 14 2013 02:04pm
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 14 2013 02:05pm
http://www.inchem.org/documents/pims/chemical/nicotine.htm#PartTitle:7.%20TOXICOLOGY

eZ


Tosin oletan että nuokin tutkimukset ovat tupakkayhtiöiden rahoittamia.


Kuolkaa siihen, rotat.



eZ


Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jan 14 2013 02:07pm
siis mit vittua
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jan 14 2013 02:08pm
Quote (SK7 @ Jan 14 2013 09:19pm)
Oikeasti aika helvetin sekaisin. Kaverit sano joskus että kaikki muu paitsi oma sisko ja kansantanhut pitää elämässä kokeilla. Ja kokeiltu on. Ei tarvii vanhana kiikkustuolissa murehtia, että eipä ole tullut tehtyä sitä ja tätä. Voin kertoa että maailman kovimmat sävärit saa siintä kun piikki on suonessa niin se tunne juuri ennen kuin sen männän lyö pohjaan. Eli se tieto siintä, että kohta helpottaa ja kovasti on suurin mielihyvän tunne minkä ihminen voi aivoissaan kuvitella. se hyvän heroiinin tunne kehossa on sivuseikka. Nykyään saan sävärini tästä foorumista.



Jossain aiemmassa topicissa pari viikkoa sitten sanoit, että kaikki muut on kokeiltu paitsi suonensisäiset.

Taitaa olla niin, että oot pari kertaa päässy tässä joulun aikoihin lokittamaan savuja ja oot aivan hurmoksessa täällä.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1345678Next
Closed New Topic New Poll