Quote (SK7 @ Jan 14 2013 08:11am)
Vielä kerran tunteella ja ratakiskosta väännettynä. Kun aamulla heräät 8h yö unien jälkeen ja sytytät sen ensimmäisen tupakan tapahtuu seuraavaa: vedät henkoset ja 5-7 sec ni siun aivot tajuaa että nyt tuli nikotiinia (heroiinia hihaan ni menee 10 sec ni aivot tajuaa sen). Poltat sen tupakan 300sec. Se aika missä 0,8mg nikotiinia on imeytynyt siun kehoon( savusta keuhkoihin ja sieltä vereen) on pitempi kuin 300sec. Jos ton 0,8mg puhdasta nikotiinia injektoit suoraan veren kiertoon siun keho ei sitä kestä Koska se tulee niin saatanan äkkiä. Ja aivan sama on sillä alkoholilla. Jos juot 2l kossua tarppeeksi nopeasti ja se puhdas alkoholi imeytyy siun vereen riittävän äkkiä kuolet alkoholiverenmyrkytykseen. Jos täräytät sitä kossua ruiskulla hihaan määrä mihin kuolet on aika pieni. Koska siun keho ei taaskaan sitä kestä.!
tsiisus, nyt koetat saada päähäs mikä se tappava annos on
iina 17-vee ei oo ikänään saanu nikotiinia kehoonsa, iina painaa 40 kg
jos iinalla on n. 40 mg nikotiinia kehossaan, ni iina delaa
eli lasketaas
iina polttaa tupakan, ja välittömästi tupakan polttamisen jälkeen iinalla on 0,8 mg nikotiinia veressän
tai
iina heittää 0,8 mg nikotiinia vereensä
missä kohtaa iinalla on yli 40 mg nikotiinia kehossaa?
jos 0,8 = 40, oot oikeessa, jos 0,8 ei oo 40 ni et oo
ja voi herranjumala, sun on ihan turha käyttää alkoholia vertauskuvana tässä, koska kyseessä on täysin eri aine jolla on täysin erilainen toimintamekanismi täysin eri reseptoreissa, täysin erilaiset kemialliset ominaisuudet ja täysin eri potentiaali toimia myrkkynä
sillä kuinka nopeesti se alkoholi kilahtaa hattuun ei oo mitään väliä, kunhan alkoholin hetkelline määrä elimistössä pysyy alle määrän x
Quote (SK7 @ Jan 14 2013 09:25pm)
Voin kertoa, että viinasta pääsee irti mutta oma pohja on ensin oltava aika syvä että tulee halu raitistua. Alkoholistilla on vertaistuki jokapäivä jos haluaa, mutta jos ton röökin kanssa tappelee siinä ei auta edes maammelaulu ja voin kertoa etta tupakka addiktina on vaikeampi kuin viina tai amfetamiini ihan omalta kokemus pohjalta.n
tsippa dii, alkoholin vierotusoireet vaatii likipitäen aina ammattilaisen hoitamista, koska ne oikeesti tappaa
GABA-a reseptorien paskominen ku tosiaan aiheuttaa aivan järkyttävän määrän erilaisia haittavaikutuksia, johtuen siitä että mitä tehtäviä näillä reseptoreilla on, ja miten niiden käyttäytyminen on jokapäiväsen alkoholinkäytön myötä muuttunu
vakava alkoholismi tosiaan on hiukan eri luokkaa ku nixat
sovitaanko ettet lähe opiskelemaa toksikologiaa
Quote (SK7 @ Jan 14 2013 09:25pm)
Mainitsen vielä että kylmä, kova, tutkittu fakta on se että ihminen eipysyvästipääse eroon omasta addiktiostaan omalla selkärangalla ja järkeilyllään.
ehdollistetut refleksit on täysin mahdollista hävittää
This post was edited by Gastly on Jan 14 2013 01:13pm