En jaksa lukee topiccii mut jooh, se pitää joko haluta lopettaa tai sitte ei, ei o välimaastoo, tosin itel sellane välimaasto nykyää vaik 10vuot poltin et jos otan vaik enemmä ku pari lonkeroo ja oon sellases seuras mis poltetaa paljon ni saatan muutaman itekki mut muute ei o mitn tarvet, ehkä välil koulussa jos ollaa isol kööril kahvilla ja sit 90% apinoist pistää sen kessu palaa ni tulee jtn vanhoi mieltymyksii mielee mut ei mikää nistirefla, ekat 2-3 viikkoo tosiaa oli suht odotteluu mut sit HELEPOTTI.
Tosiaan nyt 4kk ja 27pv pääsääntöisesti ilman, okey ehk muutama menny alkoholin tukena mut ihan hyvin, ITSEKURI ON KURIN KORKEIN ILMENEMISMUOTO PROPAGANDA ON KUIN NUKKUVA PLACEBO!