d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi Savuttomaksi Kamppanja > Tulkaa Messiin
Prev13456713Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 13 2013 02:54pm
Katos vaa.. Helsinkiläiset pääsee tonne seminaarin mikä kestää 6h. Ei tarvitse edes kirjaa lukea ja kessua voi vetää välis niiku iha huolella. http://www.allencarr.fi/
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jan 13 2013 03:03pm
Etteks voi vaan lopettaa?
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 13 2013 03:56pm
En jaksa lukee topiccii mut jooh, se pitää joko haluta lopettaa tai sitte ei, ei o välimaastoo, tosin itel sellane välimaasto nykyää vaik 10vuot poltin et jos otan vaik enemmä ku pari lonkeroo ja oon sellases seuras mis poltetaa paljon ni saatan muutaman itekki mut muute ei o mitn tarvet, ehkä välil koulussa jos ollaa isol kööril kahvilla ja sit 90% apinoist pistää sen kessu palaa ni tulee jtn vanhoi mieltymyksii mielee mut ei mikää nistirefla, ekat 2-3 viikkoo tosiaa oli suht odotteluu mut sit HELEPOTTI.

Tosiaan nyt 4kk ja 27pv pääsääntöisesti ilman, okey ehk muutama menny alkoholin tukena mut ihan hyvin, ITSEKURI ON KURIN KORKEIN ILMENEMISMUOTO PROPAGANDA ON KUIN NUKKUVA PLACEBO!
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 13 2013 09:31pm
Quote (ambid @ Jan 14 2013 12:03am)
Etteks voi vaan lopettaa?


tätä mäki pohdin
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 14 2013 02:18am
en oo ku pari puolikasta lausetta lukenu sieltä täältä, mutta SK7 vaikutat kyllä kuin kiihkovaiselta hihhulilta.
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 14 2013 12:48pm
Quote (BebebBurns @ 14 Jan 2013 11:18)
en oo ku pari puolikasta lausetta lukenu sieltä täältä, mutta SK7 vaikutat kyllä kuin kiihkovaiselta hihhulilta.

Kuulostaa tosi paljo yhelt vanhalt työkaverilt, joka oli rännänny hepoo n. 10 vuotta ja sen jälkee hurahtanu Jeesukseen.

Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 14 2013 01:14pm
päätin ruveta tupakoimaa ku olin lukenu ton kirjan
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 14 2013 07:59pm
Quote (eppo @ 14 Jan 2013 20:48)
Kuulostaa tosi paljo yhelt vanhalt työkaverilt, joka oli rännänny hepoo n. 10 vuotta ja sen jälkee hurahtanu Jeesukseen.


vankilaan kannattaa myös mennä ni tulee uskoon
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 15 2013 05:36am
suomi savuttomaks 2040 :D 2% tupakoitsijoista on lopettanu ku askit pistettii piiloon ja verot nousuun !
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 15 2013 05:38am
Quote (Rzi @ 15 Jan 2013 04:59)
vankilaan kannattaa myös mennä ni tulee uskoon

vankilassa Usko tulee suhun

This post was edited by Napi on Jan 15 2013 05:39am
Go Back To Suomi Topic List
Prev13456713Next
Add Reply New Topic New Poll