d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Perkele
Prev1345
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jan 10 2013 03:42pm
Quote (CeePee @ 8 Jan 2013 20:24)
Selvästi joku aivojen vajaatoiminto tolla kaverilla.


mielestäni oikein hyvin on käyttänyt äidinkieltä. tarkoitan, että joku kirjotusvirhe saattoi olla, mutta sanojen valinta on onnistunut.

en ymmärrä miksi kaikki ragee, ihan hauska tarina :--DD
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 10 2013 04:20pm
Quote (Jolli1 @ 11 Jan 2013 00:42)
mielestäni oikein hyvin on käyttänyt äidinkieltä. tarkoitan, että joku kirjotusvirhe saattoi olla, mutta sanojen valinta on onnistunut.

en ymmärrä miksi kaikki ragee, ihan hauska tarina :--DD

Luultavasti on myös melko todenmukainen tarina.

Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 10 2013 05:03pm
Quote (KUF @ 8 Jan 2013 02:00)
MITÄ SÄ OLET VETÄNY KO TOLLASTA SETTIÄ TÄÄL VEDÄT?

EMT MUT HALUAN SAMAA.... :::: D


Setit on kyllä vetämättä. Tää foorumi on kyl sellane ilo pilkku miun elämässä aina välillä et ei sitä osaa oikee sanoin kuvailla (kuka saa sävärit mistäkii..) Kiva kirjotella joskus ja lueskella kommentteja ja btw toi intti teksti on iha tosi juttu.
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jan 13 2013 03:23pm
Quote (eppo @ 11 Jan 2013 00:20)
Luultavasti on myös melko todenmukainen tarina.


Quote (SK7 @ 11 Jan 2013 01:03)
btw toi intti teksti on iha tosi juttu.


oli tai ei, oli ihan viihdyttävää luettavaa :)
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 13 2013 03:50pm
Quote (eppo @ 11 Jan 2013 01:20)
Luultavasti on myös melko todenmukainen tarina.


Ihan todenmukakainen uskoisin, jotku "vanhemma liiton" skapparit etenki mielii tota ryssän viljelyy, meil taas santikses ei ihan tollast ollu ammunnois muuta ku et jos ei osunu ni siellä oltii nii kauan kunnes osuu. Vittumaist oli silloi ku harjoteltii noit ampuma-asentoi esmes. ammunta asennot pystys, harjoteltii sitä rk:oon valmiusasentoo, 15sec staattisia pitoja, alko forkut ottaa hyvi maitohappoo ja jos jollai ei pysyny ni metsää haihdu ja taas uusiks, oli kyl hyvännäköst irvistyst muutamal risuranteel 8D


Mut ehk vittumaisint oli keuhkokuumee jälkitilas tehdä evakointiharjotuksii lämärikoulutukses märällä hiekkakentällä... tai hinkuyskäs loppusodas jolloi vikana aamuna muistan matkast vaa jtn "diakuvia" nii vitu väsyny =D Tyhmäähän tuo oli tollei leikkii terveydel mut ihsm, seuraavat 3kk nukuin ja lusmuilin enemmä ku kukaan, kostoks.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1345
Closed New Topic New Poll