Quote (eppo @ 11 Jan 2013 01:20)
Luultavasti on myös melko todenmukainen tarina.
Ihan todenmukakainen uskoisin, jotku "vanhemma liiton" skapparit etenki mielii tota ryssän viljelyy, meil taas santikses ei ihan tollast ollu ammunnois muuta ku et jos ei osunu ni siellä oltii nii kauan kunnes osuu. Vittumaist oli silloi ku harjoteltii noit ampuma-asentoi esmes. ammunta asennot pystys, harjoteltii sitä rk:oon valmiusasentoo, 15sec staattisia pitoja, alko forkut ottaa hyvi maitohappoo ja jos jollai ei pysyny ni metsää haihdu ja taas uusiks, oli kyl hyvännäköst irvistyst muutamal risuranteel 8D
Mut ehk vittumaisint oli keuhkokuumee jälkitilas tehdä evakointiharjotuksii lämärikoulutukses märällä hiekkakentällä... tai hinkuyskäs loppusodas jolloi vikana aamuna muistan matkast vaa jtn "diakuvia" nii vitu väsyny =D Tyhmäähän tuo oli tollei leikkii terveydel mut ihsm, seuraavat 3kk nukuin ja lusmuilin enemmä ku kukaan, kostoks.