d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Haistakaa Kaikki Vittu > T Yle
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jan 3 2013 07:48am
Quote (Rupsu @ 3 Jan 2013 15:32)
Ei, vaan sä olet köyhä, koska et viitsinyt
1) yläasteella lukea kirjoja, jotta pääsisit kunnon lukioon
2) jossa et olis viitsiny lukea kirjoja, koska "amishan se tienaa enemmän & lukiosta ei oo mitään hyötyä
3) jonka jälkeen et taas olis viitsiny lukea & hakea korkeakouluun, jonka opintojen aikana olisit tienannu saman ikäsenä ku nyt kaksi kertaa enemmän.

On niitä jotka viitsii tehdä jotain, ja niitä jotka ei viitsi. Keskimääräinen köyhä ei ole viitsinyt, joten syyttää siitä sitten esim. valtiota. PAHOINVOINTIVALTIOTA!


koska kaikille täst maassa liikenee paikka korkeakouluun ja yliopistoon :DDDDDD
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 3 2013 07:50am
Quote (Rupsu @ Jan 3 2013 02:32pm)
Ei, vaan sä olet köyhä, koska et viitsinyt
1) yläasteella lukea kirjoja, jotta pääsisit kunnon lukioon
2) jossa et olis viitsiny lukea kirjoja, koska "amishan se tienaa enemmän & lukiosta ei oo mitään hyötyä
3) jonka jälkeen et taas olis viitsiny lukea & hakea korkeakouluun, jonka opintojen aikana olisit tienannu saman ikäsenä ku nyt kaksi kertaa enemmän.

On niitä jotka viitsii tehdä jotain, ja niitä jotka ei viitsi. Keskimääräinen köyhä ei ole viitsinyt, joten syyttää siitä sitten esim. valtiota. PAHOINVOINTIVALTIOTA!


Miks menisin lukioon, kun sieltä en voi valmistua ammattin missä viihtyisin? IMO aika vitun tyhmä pitää olla, että käy töissä jossa ei viihdy.
Enkä myöskään viihtynyt koulun penkillä, miksi siis omaehtosesti valita +6 vuotta lisää vitutusta?

paljonko pitää tienata kuussa, että ei oo "köyhä".

E: pakko laittaa hyvää musiikkia.
http://www.youtube.com/watch?v=BtjnNumrq9w

This post was edited by MukavaSamu on Jan 3 2013 07:52am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 3 2013 07:55am
Quote (hartwall @ 3 Jan 2013 16:48)
koska kaikille täst maassa liikenee paikka korkeakouluun ja yliopistoon :DDDDDD

ja suomessa on huutava pula ylikoulutetuista ihmisistä!!!
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jan 3 2013 08:09am
Aika katkeraa vuodatusta.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jan 3 2013 09:40am
Quote (Napi @ 3 Jan 2013 15:55)
ja suomessa on huutava pula ylikoulutetuista ihmisistä!!!


totta vitus
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 3 2013 01:45pm
:dodge:
rupsu
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jan 3 2013 01:47pm
Quote (Napi @ 3 Jan 2013 22:45)
:dodge:
rupsu


Pitikö mun vastata johonkin?
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 3 2013 02:08pm
Quote (Rupsu @ 3 Jan 2013 22:47)
Pitikö mun vastata johonkin?

oletko noin vajakki vai etkö tajua mitkä viestit ovat tässä ketjussa sinulle tarkoitettuja :)
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jan 3 2013 02:18pm
Quote (Napi @ 3 Jan 2013 23:08)
oletko noin vajakki vai etkö tajua mitkä viestit ovat tässä ketjussa sinulle tarkoitettuja :)


Ainoastaan MukavaSamu kirjoitti retorisia kysymyksiä vastaukseksi aikaisempaan kirjoitukseeni. En vaivautunut vastaamaan niihin, koska katsoin niiden johtavan ainoastaan juupas-eipäs-keskusteluun.

Jos sä jotenki loukkaannuit siitä ettet saanu huomiota, niin voin vastata sun "vastineeseen" nyt. :)

Quote (Napi)
luulis, että te lukiolaiset tietäisitte paremmin...


Ok.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jan 3 2013 02:34pm
Mitenhän tääki lanka käänty turhasta verosta ihmisten koulutustasoon ja tuloihin?
Go Back To Suomi Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll