Quote (Rupsu @ Jan 3 2013 02:32pm)
Ei, vaan sä olet köyhä, koska et viitsinyt
1) yläasteella lukea kirjoja, jotta pääsisit kunnon lukioon
2) jossa et olis viitsiny lukea kirjoja, koska "amishan se tienaa enemmän & lukiosta ei oo mitään hyötyä
3) jonka jälkeen et taas olis viitsiny lukea & hakea korkeakouluun, jonka opintojen aikana olisit tienannu saman ikäsenä ku nyt kaksi kertaa enemmän.
On niitä jotka viitsii tehdä jotain, ja niitä jotka ei viitsi. Keskimääräinen köyhä ei ole viitsinyt, joten syyttää siitä sitten esim. valtiota. PAHOINVOINTIVALTIOTA!
Miks menisin lukioon, kun sieltä en voi valmistua ammattin missä viihtyisin? IMO aika vitun tyhmä pitää olla, että käy töissä jossa ei viihdy.
Enkä myöskään viihtynyt koulun penkillä, miksi siis omaehtosesti valita +6 vuotta lisää vitutusta?
paljonko pitää tienata kuussa, että ei oo "köyhä".
E: pakko laittaa hyvää musiikkia.
http://www.youtube.com/watch?v=BtjnNumrq9wThis post was edited by MukavaSamu on Jan 3 2013 07:52am