Quote (KUF @ 22 Dec 2012 15:47)
MITÄHÄ SÄ MAHAT SÖNKÖTTÄÄ?
Sitä vaan, että turhaan sulla nousee aina teltta pystyyn kun näet Melodican postaavan tänne jotain.
Rauhotu jo, saat ittes näyttämään urpolta ihan ilman tätä valkoritari juttuaki.
Quote (UGsamu @ 22 Dec 2012 16:35)
ja messenkerin webbikameran etee laittanu siskonsa myös?
juuh okei
Kyllä, Kapa, sun tapauksessa mä en oikeastaan edes yllättyisi 8DDDD