d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 Error > Auttakaa Kiitos :p
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 22 2012 02:21pm
Onkoha tääl kukaa vetäny kätee kertaakaa ja miettiny Melodicaa jonai gossip amazonina, myöntäkää nyt edes joQ ?
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Dec 22 2012 03:21pm
Quote (Ankeli @ Dec 22 2012 11:21pm)
Onkoha tääl kukaa vetäny kätee kertaakaa ja miettiny Melodicaa jonai gossip amazonina, myöntäkää nyt edes joQ ?


Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 22 2012 03:40pm
Quote (OjjiLol @ 23 Dec 2012 00:21)
http://i.imgur.com/2a69V.gif


Näytteleeks Hunks tos oikeesti tumputtamist ; D
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 22 2012 04:38pm
Quote (Melodica @ Dec 22 2012 09:22pm)
niimpä niin.. :D mut samu ehkä se on vaan kade ;) mut hyi sua miks oot scamminyt :( oon missanut selkeesti jotakin


rupes nakertaa ku jostain syystä sain disabled mun oikeelle accountille..

sitte ku tein scam repay topicin ja sit tuli pm et "only use this account from now on" ja linkki accoon mikä oli disabled.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 22 2012 05:19pm
Quote (UGsamu @ 23 Dec 2012 01:38)
rupes nakertaa ku jostain syystä sain disabled mun oikeelle accountille..

sitte ku tein scam repay topicin ja sit tuli pm et "only use this account from now on" ja linkki accoon mikä oli disabled.


Ois kyllä maailman omituisin säälipillu :O

Jos siis saisit.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Dec 22 2012 05:39pm
Quote (Ankeli @ Dec 23 2012 02:19am)
Ois kyllä maailman omituisin säälipillu :O

Jos siis saisit.


:DDDDDD

:thumbsup:
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 22 2012 05:40pm
Quote (Ankeli @ Dec 23 2012 02:19am)
Ois kyllä maailman omituisin säälipillu :O

Jos siis saisit.


:DDDDDD sitä mä täs nyt vähä haenki :rolleyes:
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Dec 22 2012 06:16pm
Quote (KUF @ 22 Dec 2012 15:47)
MITÄHÄ SÄ MAHAT SÖNKÖTTÄÄ?


Sitä vaan, että turhaan sulla nousee aina teltta pystyyn kun näet Melodican postaavan tänne jotain.
Rauhotu jo, saat ittes näyttämään urpolta ihan ilman tätä valkoritari juttuaki.

Quote (UGsamu @ 22 Dec 2012 16:35)
ja messenkerin webbikameran etee laittanu siskonsa myös?

juuh okei


Kyllä, Kapa, sun tapauksessa mä en oikeastaan edes yllättyisi 8DDDD
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 22 2012 06:34pm
Quote (Wondrous @ Dec 23 2012 03:16am)
Sitä vaan, että turhaan sulla nousee aina teltta pystyyn kun näet Melodican postaavan tänne jotain.
Rauhotu jo, saat ittes näyttämään urpolta ihan ilman tätä valkoritari juttuaki.



Kyllä, Kapa, sun tapauksessa mä en oikeastaan edes yllättyisi 8DDDD


mitä vittuu sä sönkkäät?

eli mä oon melodica ja oon laittanu siskoni webbikameran eteen?
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Dec 22 2012 08:17pm
Quote (UGsamu @ 23 Dec 2012 02:34)
mitä vittuu sä sönkkäät?

eli mä oon melodica ja oon laittanu siskoni webbikameran eteen?


Enhän mä sitä voi tietää, vitun idiootti.
Sanoin, että en sun tapauksessa yllättyisi jos olisit, vitun idiootti.

Vitun idiootti.


E: en kestä :DDD miten tyhmä voi ihminen olla?! :DDDDDD

This post was edited by Wondrous on Dec 22 2012 08:22pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll