☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Onko Täällä Elämää Enään > Auttakee.. :)
Prev
1
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1376
Replies: 58
Track Topic
Jolli1
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold
:
9,744.88
#41
Dec 19 2012 05:14pm
kyllähän tuota kait jaksais pelata. tosin ei kyllä yksin, hyvässä seurassa tjoo
Antichrist-
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold
:
13.37
#42
Dec 19 2012 05:29pm
Quote (Melodica @ 20 Dec 2012 01:34)
haha ootpas sä nyt..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Projektio_(psykologia)
Rumilus
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold
:
0.39
#43
Dec 19 2012 05:34pm
Quote (Ankeli @ Dec 19 2012 02:54pm)
Rupeet käymää salilla ja hommaamaa lihaa siihe pyllyys.
Tämä ja vain tämä.
Melodica
Member
Posts: 18,408
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
785.11
#44
Dec 19 2012 05:35pm
Quote (Jolli1 @ 19 Dec 2012 23:14)
kyllähän tuota kait jaksais pelata. tosin ei kyllä yksin, hyvässä seurassa tjoo
tervetuloa seuraa..
UGsamu
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#45
Dec 19 2012 06:24pm
Quote (Antichrist- @ Dec 20 2012 12:20am)
no onhan tää suomifoorumi täys kiimasia kolleja ketkä varmaa maksais jos sais pelaa sun kaa
näin pari vuotta sitten melodican messengerin webbikameran kautta
käyx kateex?
UGsamu
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#46
Dec 19 2012 06:25pm
"Trusted
Brutus1
Laketrout
finseppo
Lockheart
nakkipipo
GruenerApfel
Siemac
SickBoy2
Crud1ty
diabl0_ro Make Trade 1.3k vs jmod no medi
VaLuEz makes 6.5k trade
WITHOUT medi nice trader and Exepsional 09 user big thx
Spiderstyle"
for the win!
Antichrist-
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold
:
13.37
#47
Dec 19 2012 11:35pm
Quote (UGsamu @ 20 Dec 2012 03:24)
näin pari vuotta sitten melodican messengerin webbikameran kautta
käyx kateex?
En tiedä ees mitä sanoa kun oon niin kateudesta ja raivosta sekasin
ambid
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold
:
311.54
#48
Dec 20 2012 01:25am
Quote (Gastly @ Dec 20 2012 12:55am)
en tiiä
LOGGAA CHARUI ETTEI NE EXPIRAA.
Pidgedudy realms druid.
Gastly
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold
:
68.99
Warn: 10%
#49
Dec 20 2012 01:41am
Quote (ambid @ Dec 20 2012 10:25am)
LOGGAA CHARUI ETTEI NE EXPIRAA.
Pidgedudy realms druid.
jotku mulet expires, charat ei khyl ku pelasin täl viikol d2!!
Paroni
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold
:
5,830.00
#50
Dec 20 2012 05:05pm
Quote (Jolli1 @ 20 Dec 2012 01:14)
kyllähän tuota kait jaksais pelata. tosin ei kyllä yksin, hyvässä seurassa tjoo
täysin totta
ite vetäny kaverin kans random eventtejä + acheja @ D3
alkanu vähä tökkii yksin grindaamine
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact