d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Onko Täällä Elämää Enään > Auttakee.. :)
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Dec 19 2012 05:14pm
kyllähän tuota kait jaksais pelata. tosin ei kyllä yksin, hyvässä seurassa tjoo
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Dec 19 2012 05:29pm
Quote (Melodica @ 20 Dec 2012 01:34)
haha ootpas sä nyt.. ;)


http://fi.wikipedia.org/wiki/Projektio_(psykologia)

:blush:
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Dec 19 2012 05:34pm
Quote (Ankeli @ Dec 19 2012 02:54pm)
Rupeet käymää salilla ja hommaamaa lihaa siihe pyllyys.


Tämä ja vain tämä.
Member
Posts: 18,408
Joined: Nov 30 2006
Gold: 785.11
Dec 19 2012 05:35pm
Quote (Jolli1 @ 19 Dec 2012 23:14)
kyllähän tuota kait jaksais pelata. tosin ei kyllä yksin, hyvässä seurassa tjoo


tervetuloa seuraa.. :P
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 19 2012 06:24pm
Quote (Antichrist- @ Dec 20 2012 12:20am)
no onhan tää suomifoorumi täys kiimasia kolleja ketkä varmaa maksais jos sais pelaa sun kaa :D


näin pari vuotta sitten melodican messengerin webbikameran kautta :D

käyx kateex?
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 19 2012 06:25pm
"Trusted
Brutus1
Laketrout
finseppo
Lockheart
nakkipipo
GruenerApfel
Siemac
SickBoy2
Crud1ty
diabl0_ro Make Trade 1.3k vs jmod no medi
VaLuEz makes 6.5k trade
WITHOUT medi nice trader and Exepsional 09 user big thx
Spiderstyle"


for the win!
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Dec 19 2012 11:35pm
Quote (UGsamu @ 20 Dec 2012 03:24)
näin pari vuotta sitten melodican messengerin webbikameran kautta :D

käyx kateex?


En tiedä ees mitä sanoa kun oon niin kateudesta ja raivosta sekasin
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Dec 20 2012 01:25am
Quote (Gastly @ Dec 20 2012 12:55am)
en tiiä


LOGGAA CHARUI ETTEI NE EXPIRAA.

Pidgedudy realms druid.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Dec 20 2012 01:41am
Quote (ambid @ Dec 20 2012 10:25am)
LOGGAA CHARUI ETTEI NE EXPIRAA.

Pidgedudy realms druid.


jotku mulet expires, charat ei khyl ku pelasin täl viikol d2!!
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Dec 20 2012 05:05pm
Quote (Jolli1 @ 20 Dec 2012 01:14)
kyllähän tuota kait jaksais pelata. tosin ei kyllä yksin, hyvässä seurassa tjoo


täysin totta
ite vetäny kaverin kans random eventtejä + acheja @ D3
alkanu vähä tökkii yksin grindaamine
Go Back To Suomi Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll