Quote (Pomppeli @ 17 Dec 2012 18:45)

byrokratia yksinkertaista, mutta maksimihyödyn saaminen siitä onki ihan eri homma

maksimihyöty menee valtiolle.
oon tässä nyt ollu kaks tuntia pois töistä ja soittanu kelaa työkkäriin ja sossuun, jonotin yhteensä 82 minuutia, puhuin 20. meikän piikkiin tietenkin.
tää työkkärin/kelan/sossun odotustaktiikka toimii. tän takia suomessa ollaan niin pahasti masentuneita.
jos oot yrittäjä ja sairastut, sun pitää olla jotain ensin 7 päivää kipeenä että saat korvauksia.
sitten käsittelyssä menee kuukausi, ruokit kaks pentua pankkikortin luotto-puolelta.
ja jos tienaat liian vähän et saa sairaslomakorvauksia, perhetuttu sai tollasen lausunnon kelasta
