d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mite Asunno > Ei Fittu Ulos
Prev13456711Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Dec 17 2012 05:31am
Quote (do_NaUKI @ 17 Dec 2012 14:03)
kävin jo paikan päällä selvittämässä uuen kämpän vuokratukia yms mut en oikei saanu selville mitään siellä, meen varmaan torstaina sinne uusiks sit. eli mitä muuta nyt kandee muistaa siellä ku että asun tällähetkellä rappukäytävässä+tili tyhjä, onks muita "tärkeitä" juttuja mitä pitäs tietää?


Sellane itsestään selvyys ku meet vuokra-asuntoa kattomaa ni siistit vaatteet ja selvinpäin. Koitat antaa nii hyvän kuvan itestäs ku pystyt. Sossuun selvinpäin mut vähä sellane oon reppana "teatteri" päälle. Ei nyt tuu muuta mieleen. Ku joudut nyt käymää nois virastoissa ni jos joku jää epäselväks ku ne selittää sossus/kelas/työkkäris ni kysy et mitäs fittuu tol meinasit. Eli piet huolen et ymmärrät mitä ne nois virastoi siulle sanoo ja teet sillei.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Dec 17 2012 09:27am
AINAKA VIITTIS NEUVOA TOLLAST JOS EI NOI YKSINKERTASIA ASIOITA OSAA ITE VIEL HOITAA
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 17 2012 09:43am
Quote (KUF @ 17 Dec 2012 18:27)
AINAKA VIITTIS NEUVOA TOLLAST JOS EI NOI YKSINKERTASIA ASIOITA OSAA ITE VIEL HOITAA

byrokratia yksinkertaista?
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 17 2012 09:45am
Quote (Napi @ Dec 17 2012 05:43pm)
byrokratia yksinkertaista?



:D byrokratia yksinkertaista, mutta maksimihyödyn saaminen siitä onki ihan eri homma :P
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Dec 17 2012 03:48pm
Quote (KUF @ 17 Dec 2012 18:27)
AINAKA VIITTIS NEUVOA TOLLAST JOS EI NOI YKSINKERTASIA ASIOITA OSAA ITE VIEL HOITAA


Noh vähä koitan jeesaa miestä mäessä.. Toi on nimittäi aika vittumaista ku saldo näyttää +0,08€ ja kaverin nurkis pyörii vailla omaa asuntoa. Sitä en tiedä onko neuvoista hyötyä mut ite hoidin kämppä asian kuntoo noil jutuil pari vuotta sitte. Tänä päivänä on vuokra ensimmäine asia josta pien huolen. Tosin ei senkää hoitamine hyödytä jos joku kaunis päivä ku tuun koulusta on vitulline läjä miun kamoja etupihalla ulko-oven edessä.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Dec 17 2012 04:23pm
Quote (SK7 @ 18 Dec 2012 00:48)
Noh vähä koitan jeesaa miestä mäessä.. Toi on nimittäi aika vittumaista ku saldo näyttää +0,08€ ja kaverin nurkis pyörii vailla omaa asuntoa. Sitä en tiedä onko neuvoista hyötyä mut ite hoidin kämppä asian kuntoo noil jutuil pari vuotta sitte. Tänä päivänä on vuokra ensimmäine asia josta pien huolen. Tosin ei senkää hoitamine hyödytä jos joku kaunis päivä ku tuun koulusta on vitulline läjä miun kamoja etupihalla ulko-oven edessä.


KIITOS LAHJASTA 8-------D
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Dec 18 2012 02:32am
Heaheahea hyvältä näyttää jätkät.
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Dec 18 2012 03:44am
Quote (KUF @ 18 Dec 2012 01:23)
KIITOS LAHJASTA 8-------D


Hehheh. Ollos hjyvä
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Dec 18 2012 04:12am
Ihan hienoa nähdä että täällä autetaan toveria.

:love:
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 18 2012 04:14am
Quote (Pomppeli @ 17 Dec 2012 18:45)
:D byrokratia yksinkertaista, mutta maksimihyödyn saaminen siitä onki ihan eri homma :P

maksimihyöty menee valtiolle.
oon tässä nyt ollu kaks tuntia pois töistä ja soittanu kelaa työkkäriin ja sossuun, jonotin yhteensä 82 minuutia, puhuin 20. meikän piikkiin tietenkin.
tää työkkärin/kelan/sossun odotustaktiikka toimii. tän takia suomessa ollaan niin pahasti masentuneita.

jos oot yrittäjä ja sairastut, sun pitää olla jotain ensin 7 päivää kipeenä että saat korvauksia.
sitten käsittelyssä menee kuukausi, ruokit kaks pentua pankkikortin luotto-puolelta.
ja jos tienaat liian vähän et saa sairaslomakorvauksia, perhetuttu sai tollasen lausunnon kelasta :thumbsup:
Go Back To Suomi Topic List
Prev13456711Next
Add Reply New Topic New Poll