d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Tupakka
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 17 2012 03:41pm
Quote (theprinceofsmooth @ 17 Nov 2012 23:33)
8Dd

jos siin kävelymatkal sattus jotai ni korvaisko työpaikan vakuutukset sen vai korvaako vaa iha työaikana sattuneet jutut?


en tiiä, mut ei mua ihan hevillä saa menee hakeen saikkua, jos on kuumet ni sillon haen saikkua koska se voi olla hengenvaarallista tehä töitä, mut jos on kurkku kipee tai jotai muuta perus flunssaa ni kyl meen töihin

en tiiä miten noi korvaukset menis koska oon työkkärin maksamalla päivärahalla töissä, lukis kai ne jutut tos sopimukses mut ku ei jaksa nostaa persettä tästä sohvalta
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Nov 17 2012 03:51pm
Quote (Speedparts @ 18 Nov 2012 00:41)
en tiiä, mut ei mua ihan hevillä saa menee hakeen saikkua, jos on kuumet ni sillon haen saikkua koska se voi olla hengenvaarallista tehä töitä, mut jos on kurkku kipee tai jotai muuta perus flunssaa ni kyl meen töihin

en tiiä miten noi korvaukset menis koska oon työkkärin maksamalla päivärahalla töissä, lukis kai ne jutut tos sopimukses mut ku ei jaksa nostaa persettä tästä sohvalta


juuh vähä sama homma, parit motivaatio saigonit hakenu mut nyt ku on enää niin vähä jälel ni ei taho olla päivääkää pois B)

itekki tol palkkatuel oon ni niis voi jotai poikkeavuuksii olla sit emt aika se ja sama lols
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 17 2012 04:10pm
Quote (theprinceofsmooth @ 17 Nov 2012 23:51)
juuh vähä sama homma, parit motivaatio saigonit hakenu mut nyt ku on enää niin vähä jälel ni ei taho olla päivääkää pois  B)

itekki tol palkkatuel oon ni niis voi jotai poikkeavuuksii olla sit emt aika se ja sama lols


se kyl on täl palkkatuki hommal ihan sama onko hakenu saikkua vai ei koska oot ilmasta työvoimaa työn antajalle ni se paskat välittää meneekö vai ei ainaki mun kohalla, oon kiinteistöalan hommis täl hetkel omalla asuinkunnalla ni työkaveri hakee mut töihin joka aamu enkä oo ollu pomoon yhteydes varmaa 3viikkoon, 3 päivää oon ollu yhteensä pois tän 2.5kk aikana

mulla on sovittu 6h päivät ihan sen takia halusin tollee et saa aamulla lähtee aikasin johonki ni on se säännöllinen rytmi mut kuitenki pääsee aikaste töistä ni saa hoidettua omia hommia
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Nov 17 2012 08:36pm
tuli otettuu siggee ja tupakkia taas ihan tarpeeks tän illan osalle
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 18 2012 03:42am
Quote (Paroni @ 18 Nov 2012 05:36)
tuli otettuu siggee ja tupakkia taas ihan tarpeeks tän illan osalle

ja sit aamul mietit minkä takia oot syöny tuhkakupin.. :D ebin
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Nov 18 2012 04:30am
Quote (Speedparts @ 18 Nov 2012 01:10)
se kyl on täl palkkatuki hommal ihan sama onko hakenu saikkua vai ei koska oot ilmasta työvoimaa työn antajalle ni se paskat välittää meneekö vai ei ainaki mun kohalla, oon kiinteistöalan hommis täl hetkel omalla asuinkunnalla ni työkaveri hakee mut töihin joka aamu enkä oo ollu pomoon yhteydes varmaa 3viikkoon, 3 päivää oon ollu yhteensä pois tän 2.5kk aikana

mulla on sovittu 6h päivät ihan sen takia halusin tollee et saa aamulla lähtee aikasin johonki ni on se säännöllinen rytmi mut kuitenki pääsee aikaste töistä ni saa hoidettua omia hommia


aijaa :O mul tuli kyl aika pahasti sanomist, ei heti ekast kerrast mut sitku oli enemmän pois ni seuraavast luvattomast tulis potkut lol

ois kyl pitäny sillonki hakee saikkuu mut ei jotenki kehannu ku ei ollu oikeesti kipee...missasin sit aika paljon palkast mut omatunto on puhdas :angel:

meikäl o aina perjantai vapaa JEAH
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 18 2012 07:33am
Quote (theprinceofsmooth @ 18 Nov 2012 13:30)
aijaa :O mul tuli kyl aika pahasti sanomist, ei heti ekast kerrast mut sitku oli enemmän pois ni seuraavast luvattomast tulis potkut lol

ois kyl pitäny sillonki hakee saikkuu mut ei jotenki kehannu ku ei ollu oikeesti kipee...missasin sit aika paljon palkast mut omatunto on puhdas  :angel:

meikäl o aina perjantai vapaa JEAH

itellä on 8-11 :( paitt viime perjantaille osu ttk, 8 tuntii meni luennois ja siin kokees
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Nov 18 2012 09:31am
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Nov 18 2012 09:43am
Quote (Pavise @ 18 Nov 2012 17:31)


kyl +1
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 18 2012 10:55am
Quote (Pavise @ 18 Nov 2012 18:31)

samalla pitäs vetää kahvi pois markkinoilta
jaha tupakasta tulee valtiolle n. miljardin verotulot. sinne menee taas kunnista kaikki palvelut ku pukuherrojen mielestä tupakan pitäis olla laitonta. well played

This post was edited by Napi on Nov 18 2012 10:57am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll