Quote (Speedparts @ 18 Nov 2012 01:10)
se kyl on täl palkkatuki hommal ihan sama onko hakenu saikkua vai ei koska oot ilmasta työvoimaa työn antajalle ni se paskat välittää meneekö vai ei ainaki mun kohalla, oon kiinteistöalan hommis täl hetkel omalla asuinkunnalla ni työkaveri hakee mut töihin joka aamu enkä oo ollu pomoon yhteydes varmaa 3viikkoon, 3 päivää oon ollu yhteensä pois tän 2.5kk aikana
mulla on sovittu 6h päivät ihan sen takia halusin tollee et saa aamulla lähtee aikasin johonki ni on se säännöllinen rytmi mut kuitenki pääsee aikaste töistä ni saa hoidettua omia hommia
aijaa

mul tuli kyl aika pahasti sanomist, ei heti ekast kerrast mut sitku oli enemmän pois ni seuraavast luvattomast tulis potkut lol
ois kyl pitäny sillonki hakee saikkuu mut ei jotenki kehannu ku ei ollu oikeesti kipee...missasin sit aika paljon palkast mut omatunto on puhdas
meikäl o aina perjantai vapaa JEAH