☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Ladder Reset !!! > Zomg Omg Omg Trolololo
Prev
1
3
4
5
6
7
14
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 3150
Replies: 132
Track Topic
Pomppeli
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold
:
89.48
Warn: 10%
#41
Nov 1 2012 12:33pm
Quote (Speedparts @ Nov 1 2012 07:23pm)
hyi fittu jätkä joku lemupetteri, ei vittu niinku daa, hei oikeesti anna mun olla
nettivinkki pistetty epälilyttävästä käytöksestä keskustelupalstalla
Speedparts
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold
:
4,366.00
#42
Nov 1 2012 12:58pm
Quote (Pomppeli @ 1 Nov 2012 20:33)
nettivinkki pistetty epälilyttävästä käytöksestä keskustelupalstalla
vink vink nöf nöf olen possu ja vink
theprinceofsmooth
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold
:
2,909.90
#43
Nov 1 2012 01:07pm
Quote (Pomppeli @ 1 Nov 2012 21:33)
nettivinkki pistetty epälilyttävästä käytöksestä keskustelupalstalla
huomisen ruokalistalla vasikan kieltä
sipuli
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold
:
0.00
#44
Nov 1 2012 01:19pm
Quote (theprinceofsmooth @ Nov 1 2012 09:07pm)
huomisen ruokalistalla vasikan kieltä
hevosen pää sänkyyn...
theprinceofsmooth
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold
:
2,909.90
#45
Nov 1 2012 02:14pm
Quote (sipuli @ 1 Nov 2012 22:19)
hevosen pää sänkyyn...
siihen kaivat kuopan itelles
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#46
Nov 1 2012 03:46pm
Quote (Pomppeli @ 1 Nov 2012 19:25)
Tästä d3:sta on tapettu toi grindaamisen ja kaman ettimisen "ilo" tolla auction housella ihan selkeesti.
Oon tehny täs parin päivän aikana 200 miljoonaa goldia pelkästään AH hunttaamisella, eli idiootit myy tuolla jatkuvasti aivan liian halvalla vitun kallista tavaraa. Ostan ne ja myyn = profit.
Aika pelleilyä.
TRUE
Ankeli
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold
:
1,444.44
#47
Nov 1 2012 06:09pm
Quote (KUF @ 2 Nov 2012 00:46)
TRUE
But sad.
konra
Member
Posts: 1,147
Joined: Mar 19 2011
Gold
:
3,323.51
#48
Nov 2 2012 12:43am
No on se ilo havaita ettei Ladder resetti ole, jälleen kerran, jättänyt ketään kylmäksi
EreKaiser
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold
:
200.00
#49
Nov 2 2012 06:51am
Kyllähä nyt löytyy 8 suomalaista ketkä haluupi pelaa HCLoDia koko yön? varaan druidin.
Rupsu
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
60.01
#50
Nov 2 2012 07:12am
Quote (EreKaiser @ 2 Nov 2012 15:51)
Kyllähä nyt löytyy 8 suomalaista ketkä haluupi pelaa HCLoDia koko yön? varaan druidin.
Kuka sä oot?
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
3
4
5
6
7
14
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact