d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Dexter Season 7
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 15 2012 11:24am
Quote (EasyCoolWin @ 15 Oct 2012 19:39)
Ei ainakaan tällä kaudella kun 8 kausi on varmistettu

huhhu :D :D
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Oct 15 2012 12:06pm
no kai se silti kiinni voi jäädä, jos 8 kausi alkaa siitä et se on vankilas-- ja sit se vois karata sieltä ja tappaa debra, one can dream.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 15 2012 12:48pm
Quote (OjjiLol @ 15 Oct 2012 21:06)
no kai se silti kiinni voi jäädä, jos 8 kausi alkaa siitä et se on vankilas-- ja sit se vois karata sieltä ja tappaa debra, one can dream.

jatkaa murhaamista siel linnassa ja yhtäkkiä huomaattekin, että se on Oswald State Penitentiary maximum-security prisonissa.
sit alkutunnari muuttu vanhaks kunnon
http://www.youtube.com/watch?v=wO_sId4JOAg
Go Back To Suomi Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll