Quote (Speedparts @ 11 Oct 2012 22:26)
koskaa en oo lyöny ketää tai saanu turpaa, kerran oli lähel et mua oltais lyöty mut lähin karkuu

en pidä tappelemista mitenkään tärkeänä itelle, koskaa en oo ees räyhänny kännis tai mitää
brofistiä sinnepäin. monta kertaa joutunu meneen väliin ku kaverit / joku muu kaivanu verta nenästään. loppujen lopuks ollu AINA parempi vaihtoehto jättää se iskujenvaihto väliin. 97% näistä tapauksista on tapahtunut tietysti (kuinkas muutenkaan) alkomaholin vaikutuksen alaisena.
toisaalta sillon kun on ollu aivan pakko tehdä jotain (joku vaan käy sun päälle yms) niin sit on menny painiks ja huitomiseks, mutta muuten ei vois vähempää kiinnostaa.