d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ootteko Koskaan Saanu Turpaan?
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 11 2012 01:59pm
Quote (Pomppeli @ Oct 11 2012 10:30pm)
oon samaa mieltä sun kanssa. Joskus tapaa semmosiaki ihmisiä jotka leijailee jossain pilvissä... Ne tarvis vaan kerran kunnolla turpaan.


yks kaveri uhoo ain vitusti kännissä(et hakkaa kenet vaa yms), mut se on itekki sanonu et jonkun pitäs hakata se et palais maanpinnalle :D
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Oct 11 2012 02:11pm
En oo saanu turpaa enkä antanu kenellekkään turpaan..
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Oct 11 2012 02:56pm
Tappelen kylillä yleensä perjantaista sunnuntai aamuun, grillijonot on lempparipaikkoja, sit tulee taksijonot ja iha spessumesta on kyllä julkinen bussi. en ota ikinä turpaan.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 11 2012 03:34pm
Quote (wani @ 11 Oct 2012 23:56)
Tappelen kylillä yleensä perjantaista sunnuntai aamuun, grillijonot on lempparipaikkoja, sit tulee taksijonot ja iha spessumesta on kyllä julkinen bussi. en ota ikinä turpaan.


nähäänkö rillillä?
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Oct 11 2012 04:03pm
Quote (Pomppeli @ Oct 11 2012 08:32am)
tapellu muutaman kerran, mut useemmin portsari/jotkut muut ehtiny väliin ennen ku kumpikaan osapuoli saanu kummemmin turpaan


hullupullo : ---- D ?
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 11 2012 04:06pm
Quote (Speedparts @ 11 Oct 2012 22:26)
koskaa en oo lyöny ketää tai saanu turpaa, kerran oli lähel et mua oltais lyöty mut lähin karkuu :D en pidä tappelemista mitenkään tärkeänä itelle, koskaa en oo ees räyhänny kännis tai mitää


brofistiä sinnepäin. monta kertaa joutunu meneen väliin ku kaverit / joku muu kaivanu verta nenästään. loppujen lopuks ollu AINA parempi vaihtoehto jättää se iskujenvaihto väliin. 97% näistä tapauksista on tapahtunut tietysti (kuinkas muutenkaan) alkomaholin vaikutuksen alaisena.
toisaalta sillon kun on ollu aivan pakko tehdä jotain (joku vaan käy sun päälle yms) niin sit on menny painiks ja huitomiseks, mutta muuten ei vois vähempää kiinnostaa.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Oct 11 2012 04:07pm
Quote (BatGirl @ Oct 11 2012 06:33pm)
jonnet ottaa turpii meitsi VIe xDD


viä ko veisit @ d2 ... oikeesti opettele pelaa sillä joderdongil

Quote (UGsamu @ Oct 11 2012 07:59pm)
yks kaveri uhoo ain vitusti kännissä(et hakkaa kenet vaa yms), mut se on itekki sanonu et jonkun pitäs hakata se et palais maanpinnalle :D


:lol: maksa velkas ali_ihminen :lol:

This post was edited by EasyCoolWin on Oct 11 2012 04:08pm
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Oct 12 2012 03:50am
Ei ne ole miehii, jotka ei kertaakaan elämässään oo saanu rehellisesti kunnolla turpaan :)
Go Back To Suomi Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll