Quote (soppamies @ Oct 5 2012 01:05pm)
tos ny jtn, imo ei 50 -100e oo paha tollasest jälestä, hinta riippuu ihan siint tuleeeko värilline ja kui iso jne.
Lappeenrannassa asuu kyseine kaverini, kotonaa tekee. Häne harrastus tavallaa

jonku +1v tehny sillai suht aktiivisesti
En ottas ikinä tolta.Tatskat on sellane mis en rahaa säästä, on ne kuitenki sen verran monta vuotta siinä. Aika junttia ottaa tollasella, "Noq oli halpa." mentaliteetilla.