☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Diablo Ii Non Laddu Softi, Pelaako Kukaan?
Prev
1
3
4
5
6
7
10
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 2250
Replies: 93
Track Topic
Rocko
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
11,620.00
#41
Sep 24 2012 10:24am
kuinka jonne pitää olla, että spämmii hymiöitä kun argumentit loppuu?
TR0LLFACE
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold
:
0.00
#42
Sep 24 2012 10:30am
Quote (Rocko @ 24 Sep 2012 19:24)
kuinka jonne pitää olla, että spämmii hymiöitä kun argumentit loppuu?
Mene nyt vaikka nukkuu ni jaksat huomen sitte lampsii kouluu ilma et tarttee käyvä ostaa ES 8DDD
Envee
Member
Posts: 41,475
Joined: Nov 13 2007
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#43
Sep 24 2012 11:42am
pelaan, pvp
Allu3
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold
:
4,585.00
#44
Sep 24 2012 01:47pm
Quote (Rocko @ Sep 23 2012 02:08pm)
auts! et siis osaa pelata.
http://users.kymp.net/cm51647a/a94n3lt7dj3/temp/idi.gif
Katos, itse Mannerheim!
hartwall
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
620.96
#45
Sep 24 2012 01:58pm
Quote (Rocko @ 24 Sep 2012 18:24)
kuinka jonne pitää olla, että spämmii hymiöitä kun argumentit loppuu?
kuka vitun jonne pitää olla et vastaa jokaiseen asiaan .gifil?
Rocko
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
11,620.00
#46
Sep 24 2012 02:26pm
Quote (hartwall @ 24 Sep 2012 22:58)
kuka vitun jonne pitää olla et vastaa jokaiseen asiaan .gifil?
kuinka jonne pitää olla, ettei osaa edes kirjoittaa? kaikki dissailijat näemmä niitä samoja softeja...
Gastly
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold
:
68.99
Warn: 10%
#47
Sep 24 2012 02:28pm
hehe
konra
Member
Posts: 1,147
Joined: Mar 19 2011
Gold
:
3,323.51
#48
Sep 26 2012 06:18am
No huhu paljon porua tullu
Meinasin vaa vedellä noite kenttiä puhtaalta pöydältä ilman kamoja, eli löydetyt vaan päälle ja tahkoo kenttiä
ambid
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold
:
311.54
#49
Sep 26 2012 07:49am
Quote (Envee @ Sep 24 2012 07:42pm)
pelaan, pvp
Ooks hyvä?
Brutus1
Member
Posts: 5,093
Joined: Sep 7 2006
Gold
:
14.00
#50
Sep 26 2012 10:57am
pvp pelaan
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
3
4
5
6
7
10
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact