http://www.sm-liiga.fi/arkisto/saipa/detroit-sentteri-saipaan.htmlQuote (CallOfJaws @ 6 Oct 2012 11:53)
Olitko kattomassa, ite olin. Aivan huiketa oli taas kerran vaikka pitkäveto menikin vituiks koistisen tasotuksesta ;D;D;D
jooh. taas oli lippujen hinnat noussu.. vihellettii vähä vitusti kotiin päin -.-
Quote (EasyCoolWin @ 6 Oct 2012 07:48)
Pitääkö tätä paskaliigaa oikeesti alkaa seuraan...
Vaikuttaa siltä että koko NHL- kausi peruuntuu ._. Nyt uhkaillaan jo winter classicin peruuntumisella... Sen ko tekee

ovetchkin puhu jossai ettei välttämättä kukaa venäläiskiekkoilija palaa nhl kerta tollaseks pelleilyks menee