d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Sm-liiga
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 11 2012 03:30am
http://www.sm-liiga.fi/arkisto/saipa/detroit-sentteri-saipaan.html

Quote (CallOfJaws @ 6 Oct 2012 11:53)
Olitko kattomassa, ite olin. Aivan huiketa oli taas kerran vaikka pitkäveto menikin vituiks koistisen tasotuksesta ;D;D;D

jooh. taas oli lippujen hinnat noussu.. vihellettii vähä vitusti kotiin päin -.-

Quote (EasyCoolWin @ 6 Oct 2012 07:48)
Pitääkö tätä paskaliigaa oikeesti alkaa seuraan...

Vaikuttaa siltä että koko NHL- kausi peruuntuu ._.  Nyt uhkaillaan jo winter classicin peruuntumisella... Sen ko tekee  :fume:

ovetchkin puhu jossai ettei välttämättä kukaa venäläiskiekkoilija palaa nhl kerta tollaseks pelleilyks menee
Go Back To Suomi Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll