Quote (Napi @ Sep 20 2012 09:42am)
ja jos alatte tason takia ulista, voin ulista takasi kattovani pelkkiä olympialaisia koska parempi taso joten Q_Q
sml-liiga>khl>ahl>nhl
Sul meni noi merkit väärinpäin ^^.
mmh, suurin osa pelaajista olympialaisissa tulee nhlsta hyvillä kiekkomailla oO