d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Saipa
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 20 2012 03:42am
ja jos alatte tason takia ulista, voin ulista takasi kattovani pelkkiä olympialaisia koska parempi taso joten Q_Q
sml-liiga>khl>ahl>nhl
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 20 2012 04:21am
Quote (Napi @ Sep 20 2012 09:42am)
ja jos alatte tason takia ulista, voin ulista takasi kattovani pelkkiä olympialaisia koska parempi taso joten Q_Q
sml-liiga>khl>ahl>nhl


Sul meni noi merkit väärinpäin ^^.
mmh, suurin osa pelaajista olympialaisissa tulee nhlsta hyvillä kiekkomailla oO
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 20 2012 05:31am
Quote (EasyCoolWin @ 20 Sep 2012 13:21)
Sul meni noi merkit väärinpäin ^^.
mmh, suurin osa pelaajista olympialaisissa tulee nhlsta hyvillä kiekkomailla oO

koska oot muuten käyny kattomassa sm-liigaa viimeks?
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 20 2012 05:53am
blekki viel tnää 4-1
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 20 2012 06:07am
Quote (UGsamu @ 20 Sep 2012 14:53)
blekki viel tnää 4-1

haha lätkä lentää kajahtaa tänään ainaki neljästi !

ootko menos kattoo matsii ? :P
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 20 2012 06:48am
Quote (Napi @ Sep 20 2012 03:07pm)
haha lätkä lentää kajahtaa tänään ainaki neljästi !

ootko menos kattoo matsii ? :P


ainaki viimosen erän meen ku ilmane :D en oo iha varma viel et meenkö kokopelii :D

mut RINKINE mättää tänää 3häkkii ja ramstedt syöttää 4 ;)
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 20 2012 06:51am
Quote (UGsamu @ 20 Sep 2012 15:48)
ainaki viimosen erän meen ku ilmane :D en oo iha varma viel et meenkö kokopelii :D

mut RINKINE mättää tänää 3häkkii ja ramstedt syöttää 4 ;)

vittu se rinkine o kova !!

mut ullberg on kovempi ku ore
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 20 2012 06:52am
Quote (Napi @ Sep 20 2012 03:51pm)
vittu se rinkine o kova !!

mut ullberg on kovempi ku ore


ore on paska, päästää eka 7min sisää 3maalii ja riksman sisää ja nousu alkaa
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 20 2012 06:52am
Quote (UGsamu @ 20 Sep 2012 15:52)
ore on paska, päästää eka 7min sisää 3maalii ja riksman sisää ja nousu alkaa

ei ullbergi laske ku 4 top :D
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 20 2012 06:53am
Quote (Napi @ Sep 20 2012 03:52pm)
ei ullbergi laske ku 4 top :D


se riittää hyvi :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll