d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Tarttee Apua Ja Kovasti! > Juomat Loppuu Ja Pahin Vain Jälellä!!!
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 06:43pm
Quote (PMS @ Sep 17 2012 03:27am)
itse ostaisin vaan whiskejä ja sikareita. en muuta tarvitsisi


ei kehtoo sikareita vedellä, iteasiassa paljoa tupakkaakaa tuu menemää, vuos menty 60% sähköspaddulla
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Sep 17 2012 01:43am
Quote (PMS @ Sep 17 2012 02:27am)
itse ostaisin vaan whiskejä ja sikareita. en muuta tarvitsisi


5/5

Voiskin kaataa tosta siivun jotain hyvää savuista singlemalttia, ottaa sikarin humodorista ja mennä parvekkeelle kattomaan ku köyhät kävelee kävelykadulla.
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 17 2012 02:33am
Quote (hiivahirvio @ 17 Sep 2012 01:20)
heitä pakastimeen ja vejä shotteina jääkylmänä


this tai sitte käyt ostaa ES ja sotket senkaa ja päriset kunnol 8D
Go Back To Suomi Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll