☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Nyt Tarttee Apua Ja Kovasti! > Juomat Loppuu Ja Pahin Vain Jälellä!!!
Prev
1
3
4
5
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1074
Replies: 42
Track Topic
Posomies
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#41
Sep 16 2012 06:43pm
Quote (PMS @ Sep 17 2012 03:27am)
itse ostaisin vaan whiskejä ja sikareita. en muuta tarvitsisi
ei kehtoo sikareita vedellä, iteasiassa paljoa tupakkaakaa tuu menemää, vuos menty 60% sähköspaddulla
ambid
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold
:
311.54
#42
Sep 17 2012 01:43am
Quote (PMS @ Sep 17 2012 02:27am)
itse ostaisin vaan whiskejä ja sikareita. en muuta tarvitsisi
5/5
Voiskin kaataa tosta siivun jotain hyvää savuista singlemalttia, ottaa sikarin humodorista ja mennä parvekkeelle kattomaan ku köyhät kävelee kävelykadulla.
TR0LLFACE
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold
:
0.00
#43
Sep 17 2012 02:33am
Quote (hiivahirvio @ 17 Sep 2012 01:20)
heitä pakastimeen ja vejä shotteina jääkylmänä
this tai sitte käyt ostaa ES ja sotket senkaa ja päriset kunnol 8D
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
3
4
5
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact