d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mitäs Vit... > Kulta Lukittu :d
Prev13456710Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Sep 16 2012 07:49am
iha oikee tollasille likasille scammereille :angry:
Member
Posts: 7,342
Joined: Aug 24 2007
Gold: 0.03
Sep 16 2012 07:49am
pinkkuuuuuu
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 16 2012 07:51am
voi harmi.
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Sep 16 2012 08:06am
no sehän on tiedetty, että täällä varmasti huonoimmat päättäjät tuolla "ylhäällä". niin sisäsiittoinen ja kieroutunut järjestelmä että huh.
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Sep 16 2012 08:08am
Quote (Mutu @ 16 Sep 2012 17:06)
no sehän on tiedetty, että täällä varmasti huonoimmat päättäjät tuolla "ylhäällä". niin sisäsiittoinen ja kieroutunut järjestelmä että huh.


Isä, poika ja pyhä henki?

Vai puhuitko jsp modeista? :unsure:
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 16 2012 08:11am
Quote (Posomies @ Sep 16 2012 03:39pm)
Näköjää meni offlinee toi mode ny, no tässä sitä vastausta sit odotellessa..

Tosiaan kiinnostaa kovasti miten ihmeessä ne on linkittäny tän accountin tohon.

Kukas tunnistaa omaks ton acon? :)


:DDDDDDDDDDDDDDDDD mun vanha acco XD
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 16 2012 08:16am
Quote (UGsamu @ 16 Sep 2012 17:11)
:DDDDDDDDDDDDDDDDD mun vanha acco XD


hahaha :D
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 16 2012 08:26am
ei ees oo
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 16 2012 08:43am

Joo, tulipas tosi hyvä vastaus nytten:
Well Posomies, you are responsible for the scams on this account. I am here to help you get unlock not to tell you how were caught or linked to that account.

Please read the following:
Scam repay guide: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62089792&f=293
Frequently asked questions: http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=54224492&f=293
The links above explain the repay process, once you read them make a new thread that you are willing to repay. Once you do that your scams will be searched and added to your case and assigned to a repay med for you. The repay med will then PM you what is owed.


Että sillai, eli suomeks mun pitäis nytten maksaa jonkun toisen tekemät scammit + menetän 3.8k fygyy...

Ei taida enää olla mitää tehtävissä?

voisin jopa antaa puolet noist fygyist jos ny pääsisin keskusteleen jonkun ei niin vitun yli-innokkaan moden kanssa ja saisin kaikessa rauhassa unlockattua tän acon.. *Wink

Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 16 2012 08:51am
Quote (Posomies @ 16 Sep 2012 17:43)
voisin jopa antaa puolet noist fygyist jos ny pääsisin keskusteleen jonkun ei niin vitun yli-innokkaan moden kanssa ja saisin kaikessa rauhassa unlockattua tän acon.. *Wink


ei auta. kun joku mode on tehnyt päätöksensä niin se ei vedä sitä takasin ja sano "sori, olin väärässä". joko selität nyt ihan täyttä paskaa tässä treadissa tai sitten et ihan oikeesti oo scämmänny mitään... ei kukaan voi tietää paitsi sinä.

ja aika säälittävä määrä fg:tä kuitenkin vaan kyseessä. uutta suoleen vaan.
Go Back To Suomi Topic List
Prev13456710Next
Add Reply New Topic New Poll