Joo, tulipas tosi hyvä vastaus nytten:
Well Posomies, you are responsible for the scams on this account. I am here to help you get unlock not to tell you how were caught or linked to that account.
Please read the following:
Scam repay guide:
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62089792&f=293Frequently asked questions:
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=54224492&f=293The links above explain the repay process, once you read them make a new thread that you are willing to repay. Once you do that your scams will be searched and added to your case and assigned to a repay med for you. The repay med will then PM you what is owed.
Että sillai, eli suomeks mun pitäis nytten maksaa jonkun toisen tekemät scammit + menetän 3.8k fygyy...
Ei taida enää olla mitää tehtävissä?
voisin jopa antaa puolet noist fygyist jos ny pääsisin keskusteleen jonkun ei niin vitun yli-innokkaan moden kanssa ja saisin kaikessa rauhassa unlockattua tän acon.. *Wink