d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Perjantai
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 21 2012 11:28am
Quote (Ehmed @ 21 Sep 2012 17:12)
KALJAA NIPSUJA JA MT EDEN MORO

senssiteini -_-
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Sep 21 2012 11:44am
Quote (eppo @ Sep 21 2012 06:22pm)
Jos vähä viskii et sais kurkkuu puuduteltuu :E


Smokeheadin 18v + hyvä sikari + kattohuoneiston parveke = 5/5
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 21 2012 01:04pm
Quote (ambid @ 21 Sep 2012 20:44)
Smokeheadin 18v + hyvä sikari + kattohuoneiston parveke = 5/5

Laphroaig 12yo + 38.2 kuumetta + burana = :zzz:

Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 21 2012 07:24pm
Quote (Napi @ 21 Sep 2012 17:28)
senssiteini -_-


B)
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 22 2012 05:10am
vittoko päähän sattuu
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 22 2012 05:11am
Quote (Rocko @ 22 Sep 2012 14:10)
vittoko päähän sattuu


:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
vai pitäskö ihan


This post was edited by Rzi on Sep 22 2012 05:12am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Sep 22 2012 06:37am
ei sitä koskaan jaksa tehä perjantaina mitää muutako vähä hiisailla, makoilla ja tsillailla.


This post was edited by MukavaSamu on Sep 22 2012 06:38am
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Sep 22 2012 10:14am
Quote (Rocko @ 21 Sep 2012 16:09)
haisen hielle, kuselle ja paskalle. vois käydä suihQ


tämä
Go Back To Suomi Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll