d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tupakointi. > ..
Prev1345679Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 10 2012 03:28pm
Quote (Ankeli @ Sep 11 2012 12:20am)
http://sincemylastcigarette.com/banners/1345503600_20_1_EUR_4.50_default.png

Vähä kärjistin ton 20kpl per pv mutta mutta, kyllähä täs vieläki tekis mieli ;p viikonloppu juomien seuraksi siunasin itselleni mahdollisuuteen plaadailla mutta siihen se sitten jääki, nyt alussa kyl pit olla vklpkin polttamat.

Mutta mutta, tosiaan keksi syy lopettaa jos ei o syytä ni älä lopeta.


tossa on noi eurot väärin?

400tupakkaa maksaa imo vaa 30e :o
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Sep 10 2012 03:32pm
mistä saat valmiita röökejä 400kpl 30e? josset polta jotai venäläistä paskaa? ^^
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Sep 11 2012 01:51am
lopettaa vaan. oon nyt 1,5v poltellu semi säöännöllisesti ja tekis mieli lopettaa, mutta kun töihin pääsin taas ni ei tuu mtn.

kattoo ko loppuu duunit jos lopettas seinää. ei tota ees koskaa tee mieli.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 11 2012 02:34am
VITU SOFTIT POLTTAA TUPAKKIA....MEIKÄ O PIA 27 VUOTTA OLLU ILMA.....OTTAKAA MALLIA PASKAT....

:SMOKE:
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 11 2012 03:12am
Quote (KUF @ Sep 11 2012 10:34am)
VITU SOFTIT POLTTAA TUPAKKIA....MEIKÄ O PIA 27 VUOTTA OLLU ILMA.....OTTAKAA MALLIA PASKAT....

:SMOKE:


nössö kakkapeppu

This post was edited by BebebBurns on Sep 11 2012 03:12am
Member
Posts: 7,606
Joined: Dec 3 2007
Gold: 8,425.00
Sep 11 2012 04:18am
Champix toimii mutta maksaa kans.
e-savuketta aloin ite käyttää noin 13kk sit ja ei ole tupakkaa enää tehny miel. tosin siihen höyryttelemisee jääpi sitte koukkuun aika yhtälailla,
mut so what? B)
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 11 2012 04:19am
Quote (Sape @ Sep 11 2012 12:32am)
mistä saat valmiita röökejä 400kpl 30e? josset polta jotai venäläistä paskaa? ^^


sitäpä hyvinkin :D
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Sep 11 2012 04:22am
Quote (UGsamu @ 11 Sep 2012 12:19)
sitäpä hyvinkin :D


hyi helvetti. tuu kun kurkku kipeeks :>
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 11 2012 05:54am
Taidanpa mennä polttamaan viimoisen eestiläisen Marlboron. Sitten voikin taas siirtyä venäläiseen paskaan. :)
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Sep 11 2012 06:05am
Tuli tuossa vuosi puoltoista pidettyä taukoa. Eipä se niin pahalta enään ensimmäisen viikon jälkeen tuntunut.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1345679Next
Add Reply New Topic New Poll