Quote (Ankeli @ Sep 11 2012 12:20am)
http://sincemylastcigarette.com/banners/1345503600_20_1_EUR_4.50_default.png
Vähä kärjistin ton 20kpl per pv mutta mutta, kyllähä täs vieläki tekis mieli ;p viikonloppu juomien seuraksi siunasin itselleni mahdollisuuteen plaadailla mutta siihen se sitten jääki, nyt alussa kyl pit olla vklpkin polttamat.
Mutta mutta, tosiaan keksi syy lopettaa jos ei o syytä ni älä lopeta.
tossa on noi eurot väärin?
400tupakkaa maksaa imo vaa 30e
