d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tulista Ruokaa Topix
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 14 2012 10:48pm
Quote (hiivahirvio @ 15 Sep 2012 07:37)
joo oot varmaa kova jätkä
"kunnioitusta"


olen kova mutta ei tuo sitä kovuutta määritä mitenkään, hei me puhutaan tulisesta ruuasta kaikilla on erillaiset makuaistimukset ja tottumukset kyllähän sun se pitäis tietää :)
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 14 2012 11:02pm
Quote (PMS @ Sep 15 2012 06:48am)
olen kova mutta ei tuo sitä kovuutta määritä mitenkään, hei me puhutaan tulisesta ruuasta kaikilla on erillaiset makuaistimukset ja tottumukset kyllähän sun se pitäis tietää :)


geeneistähän se on myös paljolti kiinni ja vatsan kestäminen vanhempien synnytystä edeltäneen ajan ruokavaliosta.

tulisuuskeskustelut tietty ajautuu helposti kusikilpailuihin, mutta noi jalopeñot on tosiaan on chilimaailmassa sieltä miedoimmasta päästä.

vihannestukussa töissäollessa tuli napattua habanero (kai) paprikana yhellä haukulla, ei ollu paras veto. :p

This post was edited by BebebBurns on Sep 14 2012 11:06pm
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 14 2012 11:09pm
Quote (BebebBurns @ Sep 15 2012 08:02am)
geeneistähän se on myös paljolti kiinni ja vatsan kestäminen vanhempien synnytystä edeltäneen ajan ruokavaliosta.

tulisuuskeskustelut tietty ajautuu helposti kusikilpailuihin, mutta noi jalopeñot on tosiaan on chilimaailmassa sieltä miedoimmasta päästä.

vihannestukussa töissäollessa tuli napattua habanero (kai) paprikana yhellä haukulla, ei ollu paras veto. :p


ah mul oli habanero ja chiliopuu kasvamas enneku kerkes satoomaa nii kuolivat pois

lähin vaeltaa ja vastuunkantaja unohti kastella :P

This post was edited by hiivahirvio on Sep 14 2012 11:10pm
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 14 2012 11:14pm
Quote (hiivahirvio @ 15 Sep 2012 08:09)
ah mul oli habanero ja chiliopuu kasvamas enneku kerkes satoomaa nii kuolivat pois

lähin vaeltaa ja vastuunkantaja unohti kastella :P


mulla o 3 habanero puskaa kasvamassa :D toivottavasti ne ei kuole!
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Sep 14 2012 11:37pm
Quote (PMS @ Sep 15 2012 08:14am)
mulla o 3 habanero puskaa kasvamassa :D toivottavasti ne ei kuole!


piä ne elossa :)
ne on kauniita puita/puskia

puhumatta sadosta :D
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 14 2012 11:38pm
Quote (hiivahirvio @ 15 Sep 2012 08:37)
piä ne elossa :)
ne on kauniita puita/puskia

puhumatta sadosta :D


yritys on hyvä ainakin! :D
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Dec 10 2012 10:47am
perkele revenge otti ja loppu. pitäs varmaan hakee lisää :)
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 10 2012 11:01am
Quote (hiivahirvio @ 15 Sep 2012 08:09)
ah mul oli habanero ja chiliopuu kasvamas enneku kerkes satoomaa nii kuolivat pois

lähin vaeltaa ja vastuunkantaja unohti kastella :P

meitin kaveri just keräs habaneropensaan sadon, jotain 200 hetelmää. ens kesäks saan siltä jonkun taimen.

ei noit chilitkään kestä ellei sulla oo valoa antaa niille, sillä on sen oma chili iha kuolemaisillaan
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 10 2012 11:04am
Syö muijas evää ja katolla aamulla ku se ragee MUHAHAHAHAHAH.

e: Ne siipiveikot on iha jepoi.

This post was edited by Ankeli on Dec 10 2012 11:04am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 10 2012 12:23pm
en välitä kovin tulisesta. menee se itse ruuan maku
Go Back To Suomi Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll