Quote (A2K @ Aug 31 2012 05:32pm)
Jos totta puhitaan, ni en mä ainakaan suvaittis et joku tulee tonkiin mun roskista pihalla. Vaikka sillä ois nälkä, ja siel ois elmuun kääritty just tehty ruoka. En silti haluais. Ei ois kiva nähä joka päivä jotai hampparii peuhaamas haisevana mun roskiksen ympäril. Puhunattakaan jos aijon harjoittaa liiketoimintaa. Vielä vähemmän haluisin et joku hamppari ryhmä o haisemas pahalle mun roskalaval. Siinä moni adiakas saattaa jätää tulematta ku näkee rantojen miehet remuamas paikalla. Ihan vaan henkilökohtasena mielipiteenä, ketään loukkaamatta.
munkaa mielestä ei oo kivaa nähä köyhiä, köyhyydestä ja ongelmista pitäs rankasta oikee kunnon linnatuomioilla