d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Dyykkaus > Ootteko Kokeillu
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 31 2012 08:08am
Quote (Pavise @ Aug 31 2012 05:01pm)
en kuvittele, mut mie voin kuvitella että sie jätät sen vitun kaljakeissin ostamatta ja annat ne rahat vaikka sinne  intiaan köyhille, kun tollanen maailmanpelastaja kerta olet

eikun hei?  :rofl:


no mutta jos oon saanu sen vaikka lahjana enkä taho juoda
onko se silloi oikeesti parempi lähtee kaataan niit pois vai antaa jollekulle kaverille?
:unsure:
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Aug 31 2012 08:09am
Joskus hyvin nuorena, yleensä jostain teollisuusalueelt maja tarpeit, keräyspisteen romulavoista ja tietty UFF.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Aug 31 2012 08:09am
Quote (Gastly @ 31 Aug 2012 17:08)
no mutta jos oon saanu sen vaikka lahjana enkä taho juoda
onko se silloi oikeesti parempi lähtee kaataan niit pois vai antaa jollekulle kaverille?
:unsure:


Miksi sä esität tyhmempää ku oot?
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 31 2012 08:12am
Quote (Rupsu @ Aug 31 2012 05:09pm)
Miksi sä esität tyhmempää ku oot?


tää on semmone "vertauskuva"
että onko parempi antaa mennä harakoille vai antaa jollekulle joka tahtoo
tietty tässä on se spurguus-aspekti mukana kans, mut nii taitaa olla siinäki että ostaa vaikkapa käytettyjä vaatteita taikka kirjoja sen sijaa et ostas uusia
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 31 2012 08:13am
jokamiehenoikeudet on varkautta kanssa hei
parempi antaa marjojen mädäntyä metsää ku käydä poimimas niit pois sielt
eikä tuu tosiaa unohtaa että jos joku on päättäny heittää pullonsa pois ni niitä ei tosiaan pitäs olla laillista kerätä taltee
pitäs varmistaa ettei mitkää hylkiöt pääse keräämää pulloja vaik ansottamalla ne pullot jotenki

This post was edited by Gastly on Aug 31 2012 08:14am
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 31 2012 08:32am
Jos totta puhitaan, ni en mä ainakaan suvaittis et joku tulee tonkiin mun roskista pihalla. Vaikka sillä ois nälkä, ja siel ois elmuun kääritty just tehty ruoka. En silti haluais. Ei ois kiva nähä joka päivä jotai hampparii peuhaamas haisevana mun roskiksen ympäril. Puhunattakaan jos aijon harjoittaa liiketoimintaa. Vielä vähemmän haluisin et joku hamppari ryhmä o haisemas pahalle mun roskalaval. Siinä moni adiakas saattaa jätää tulematta ku näkee rantojen miehet remuamas paikalla. Ihan vaan henkilökohtasena mielipiteenä, ketään loukkaamatta.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 31 2012 08:34am
Quote (A2K @ 31 Aug 2012 17:32)
Jos totta puhitaan, ni en mä ainakaan suvaittis et joku tulee tonkiin mun roskista pihalla. Vaikka sillä ois nälkä, ja siel ois elmuun kääritty just tehty ruoka. En silti haluais. Ei ois kiva nähä joka päivä jotai hampparii peuhaamas haisevana mun roskiksen ympäril. Puhunattakaan jos aijon harjoittaa liiketoimintaa. Vielä vähemmän haluisin et joku hamppari ryhmä o haisemas pahalle mun roskalaval.  Siinä moni adiakas saattaa jätää tulematta ku näkee rantojen miehet remuamas paikalla. Ihan vaan henkilökohtasena mielipiteenä, ketään loukkaamatta.


no voi herranjestas
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 31 2012 08:37am
Quote (A2K @ Aug 31 2012 05:32pm)
Jos totta puhitaan, ni en mä ainakaan suvaittis et joku tulee tonkiin mun roskista pihalla. Vaikka sillä ois nälkä, ja siel ois elmuun kääritty just tehty ruoka. En silti haluais. Ei ois kiva nähä joka päivä jotai hampparii peuhaamas haisevana mun roskiksen ympäril. Puhunattakaan jos aijon harjoittaa liiketoimintaa. Vielä vähemmän haluisin et joku hamppari ryhmä o haisemas pahalle mun roskalaval.  Siinä moni adiakas saattaa jätää tulematta ku näkee rantojen miehet remuamas paikalla. Ihan vaan henkilökohtasena mielipiteenä, ketään loukkaamatta.


munkaa mielestä ei oo kivaa nähä köyhiä, köyhyydestä ja ongelmista pitäs rankasta oikee kunnon linnatuomioilla
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 31 2012 08:49am
Quote (A2K @ 31 Aug 2012 16:32)
Jos totta puhitaan, ni en mä ainakaan suvaittis et joku tulee tonkiin mun roskista pihalla. Vaikka sillä ois nälkä, ja siel ois elmuun kääritty just tehty ruoka. En silti haluais. Ei ois kiva nähä joka päivä jotai hampparii peuhaamas haisevana mun roskiksen ympäril. Puhunattakaan jos aijon harjoittaa liiketoimintaa. Vielä vähemmän haluisin et joku hamppari ryhmä o haisemas pahalle mun roskalaval.  Siinä moni adiakas saattaa jätää tulematta ku näkee rantojen miehet remuamas paikalla. Ihan vaan henkilökohtasena mielipiteenä, ketään loukkaamatta.


älä mee johtotehtäviin pliis, maailma pysyy ehkä hiukkasen parempana paikkana
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 31 2012 08:53am
se saattaa kuulostaa pahalta, mut sllasta se on.

ja oon jo johtavassa asemassa. Mun asiat kotona, kuten roskis, on eri asia kuin töissä olevat asiat. ne ei liity toisiinsa.

Kyl suomes saa ni hyvin rahaa ja ja tukea sekää soppajonojaki löytyy, ettei pitäs joutua dyykkaamaan ellei ite niita rahoja turhuuksiin kuluta.

This post was edited by A2K on Aug 31 2012 09:06am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll