Quote (Rumilus @ 22 Aug 2012 17:52)
Voin kyllä kuvitella sen ku tuhlaat viimeisetkin rahas tohon audin romuun ja maksat siihe bensat/vakuutukset/verot/huollot, aika kallis paukku tulossa

ei taida isi olla sen jälkeen tyytyväinen
, tuskimpa edes pilluakaan saat mistää tiksin lihatiskilt.
Varsinkaa ny kotona asumalla ja työttömänä, tosin mikäs siinä jos muija tykkää tommosesta.