d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ei Vittu
Prev1345
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,832
Joined: Apr 3 2008
Gold: 0.60
Aug 21 2012 08:15pm
Quote (UGsamu @ 21 Aug 2012 21:14)
http://www.nettiauto.com/audi/rs4/4367392

saksasta saa samanlaisen 25k veroineen :)



Oli iha pakko kommentoira, mahtoollisesti myyt persettä että saat rahaa ton polttoaine kustannuksii? Vakuutuksii? Huoltoihi?
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Aug 22 2012 09:52am
Voin kyllä kuvitella sen ku tuhlaat viimeisetkin rahas tohon audin romuun ja maksat siihe bensat/vakuutukset/verot/huollot, aika kallis paukku tulossa :) ei taida isi olla sen jälkeen tyytyväinen, tuskimpa edes pilluakaan saat mistää tiksin lihatiskilt.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 22 2012 10:00am
Quote (Rumilus @ 22 Aug 2012 17:52)
Voin kyllä kuvitella sen ku tuhlaat viimeisetkin rahas tohon audin romuun ja maksat siihe bensat/vakuutukset/verot/huollot, aika kallis paukku tulossa :) ei taida isi olla sen jälkeen tyytyväinen, tuskimpa edes pilluakaan saat mistää tiksin lihatiskilt.


Varsinkaa ny kotona asumalla ja työttömänä, tosin mikäs siinä jos muija tykkää tommosesta.
Member
Posts: 6,977
Joined: Apr 26 2007
Gold: 40.00
Aug 22 2012 10:43am
no onneks näit tulee ja menee
Go Back To Suomi Topic List
Prev1345
Closed New Topic New Poll