d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mä Häpeen Olla Suomalainen > Ihan Totta.
Prev13456714Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 16 2012 07:08am
Quote (BebebBurns @ Aug 16 2012 03:39pm)
nojaa, se keskisormen kuva on imo teidän rillien linssissä kiinni. mannerheim oli muutenkin myös sotarikollinen.
oli mannerheim myös sotarikollinen


elari herrasta joka on suomalainen valkoihonen mies ja varmaa kertooki sen elämästä
herra on elokuvassa mustaihonen kenianalainen mies mieti vähä mite ristiin noi menee

edit: ei siinä et se kaveri ois musta, vaa se että kun tehdään herrasta leffa nii ois se iha hyvä alotus saaha ees samaa väriä päähenkilöä esittävän päälle että saadaan ees jotain uskottavuutta :D

This post was edited by hiivahirvio on Aug 16 2012 07:12am
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Aug 16 2012 07:18am
Quote (hiivahirvio @ 16 Aug 2012 16:08)
elari herrasta joka on suomalainen valkoihonen mies ja varmaa kertooki sen elämästä
herra on elokuvassa mustaihonen kenianalainen mies mieti vähä mite ristiin noi menee


ihan yhtä vähän kuka tahansa näyttelijä on Mannerheim kun tuo.
Nuo erottavat tekijät joihin sitten kiinnittää huomiota voi valita ihan miten ite haluaa, tyyliin, ei tuo voi olla Mannerheim koska veriryhmä on O.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 16 2012 07:24am
Quote (Matroskin @ Aug 16 2012 04:18pm)
ihan yhtä vähän kuka tahansa näyttelijä on Mannerheim kun tuo.
Nuo erottavat tekijät joihin sitten kiinnittää huomiota voi valita ihan miten ite haluaa, tyyliin, ei tuo voi olla Mannerheim koska veriryhmä on O.


pointti olikin ettei meijän kenialainen kaveri näytä millään tavalla mannerheimilta ja vaikeuttaa elokuvaan eläytymistä aika tositarkotuksella, saattaakai tuo kaveri olla vaik kuinka vitun hyvä näyttelemää mut ei sillä oo väliä kun se ei näytä millään tavalla mannerheimilta

ihonvärin sää kyllä näät silmilläs
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 16 2012 07:28am
Quote (hiivahirvio @ Aug 16 2012 03:08pm)
elari herrasta joka on suomalainen valkoihonen mies ja varmaa kertooki sen elämästä
herra on elokuvassa mustaihonen kenianalainen mies mieti vähä mite ristiin noi menee

edit: ei siinä et se kaveri ois musta, vaa se että kun tehdään herrasta leffa nii ois se iha hyvä alotus saaha ees samaa väriä päähenkilöä esittävän päälle että saadaan ees jotain uskottavuutta :D


ei tuo oo mikään dokumentti kuitenkaan. hollywoodissakin ulkomailla kuvatuissa elokuvissa natiivit laitettu puhumaan englantia, huono juttu sinänsä. en nyt tiedä kuinka paljon uskottavuutta tuo hakee, ihan hauska kuriositeetti, vaikka on varmaankin jotain heikohkoa kesäteatteritasoa.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 16 2012 07:32am
Quote (BebebBurns @ Aug 16 2012 04:28pm)
ei tuo oo mikään dokumentti kuitenkaan. hollywoodissakin ulkomailla kuvatuissa elokuvissa natiivit laitettu puhumaan englantia, huono juttu sinänsä. en nyt tiedä kuinka paljon uskottavuutta tuo hakee, ihan hauska kuriositeetti, vaikka on varmaankin jotain heikohkoa kesäteatteritasoa.


juuh en tiiä sen enempää ku mitä luin nuista artikkeleista

ei tuo nyt juurikaa nii hirveänä kiinnosta mut kiinnostava pointti siltiki
jos tuo on jenkkituotantoo ni sehä kertoo jo enemmä ku tuhat sanaa
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 16 2012 07:36am
Quote (hiivahirvio @ Aug 16 2012 03:32pm)
juuh en tiiä sen enempää ku mitä luin nuista artikkeleista

ei tuo nyt juurikaa nii hirveänä kiinnosta mut kiinnostava pointti siltiki
jos tuo on jenkkituotantoo ni sehä kertoo jo enemmä ku tuhat sanaa


ei tuo kai ole, mutta sitä vain, että monet jotka kokeen tän elokuvan pöyristyttäväksi hyväksyy aika mutkitta jos amerikkalaisissa elokuvissa ulkomaalaisia näyttelee englantia puhuva jenkki
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Aug 16 2012 07:39am
Quote (PMS @ 16 Aug 2012 15:04)
ihan hienoa? oletko sä vetäny jotain kiellettyä?


Siis tarkotatko, että oonko niikö päissäni tjsp? En, kuinka niin?
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 16 2012 07:40am
Quote (BebebBurns @ Aug 16 2012 04:36pm)
ei tuo kai ole, mutta sitä vain, että monet jotka kokeen tän elokuvan pöyristyttäväksi hyväksyy aika mutkitta jos amerikkalaisissa elokuvissa ulkomaalaisia näyttelee englantia puhuva jenkki


emt joteki se tuntuu et merkkihenkiöstä kertova elari ja häntä näyttelevä on kävelevä vastakohta. on vaikea ottaa mitään mitä tossa elarissa tulee vakavasti
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Aug 16 2012 07:59am
Quote (hiivahirvio @ 16 Aug 2012 16:40)
emt joteki se tuntuu et merkkihenkiöstä kertova elari ja häntä näyttelevä on kävelevä vastakohta. on vaikea ottaa mitään mitä tossa elarissa tulee vakavasti


vastakohta? Jossain muussakin mielessä kun ihonvärin osalta? Joka ei kyllä sekään vastakohta...
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 16 2012 08:31am
Quote (Matroskin @ Aug 16 2012 01:59pm)
vastakohta? Jossain muussakin mielessä kun ihonvärin osalta? Joka ei kyllä sekään vastakohta...


Grats for the 11k posts.
Go Back To Suomi Topic List
Prev13456714Next
Add Reply New Topic New Poll