d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Lukion Käyny Ihminen Jos Jää Työttömäksi > Koulun Jälkeen Ei Saa Työttömyyspvrahaa
Prev13456711Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Aug 16 2012 07:41am
Quote (hiivahirvio @ Aug 16 2012 03:26pm)
mitä nää kiehut siinä


ookko nää?
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 16 2012 07:42am
Quote (BebebBurns @ 16 Aug 2012 15:22)
tosi antoisaa varmaan elää unessa, sieluttomassa uraputkessa, muuttaa elämänsä suunta tuleviksi vuosikymmeniksi vain, koska jotkut heput arvostavat jotain, fuck yeah.


toisinsanoen käydä koulua leppoisasti 3 vuotta lisää että saat toisen asteen tutkinnon, joka auttaa muuten varmasti sekin työnhaussa vaikket sille alalle hakisikaan mitä kävit

.. pitää vaan tajuta että koulujenkin aikana sinä kerkeät sitä budhaas poltella yms "tutkiskella ittees"

Quote (hiivahirvio @ 16 Aug 2012 16:43)
sieluton uraputki  :rolleyes:


niin, no pitää muistaa tietty nekin jotka sitten koulujen jälkeen jää vaan kotiin lepäämään; mutta onhan tosta amiskasta niillekkin hyötyä, saavat sitten enemmän tukia siellä kotosalla

This post was edited by Pavise on Aug 16 2012 07:51am
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 16 2012 07:43am
Quote (sipuli @ Aug 16 2012 04:41pm)
ookko nää?


joo
silmittömän raivoissani

jos viha pystys materialisoitumaan nii mää olisin kävelevä ragekanuuna

Quote (Pavise @ Aug 16 2012 04:42pm)
toisinsanoen käydä koulua leppoisasti 3 vuotta lisää että saat toisen asteen tutkinnon, joka auttaa muuten varmasti sekin työnhaussa vaikket sille alalle hakisikaan mitä kävit

.. pitää vaan tajuta että koulujenkin aikana sinä kerkeät sitä budhaas poltella yms "tutkiskella ittees"


sieluton uraputki :rolleyes:

This post was edited by hiivahirvio on Aug 16 2012 07:44am
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Aug 16 2012 07:43am
Quote (Ocen @ 16 Aug 2012 15:15)
lukiolla päästään yliopistoon


ja ammattikoulusta ammattikorkeakouluun
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Aug 16 2012 07:56am
Kaikkein pahimmatki multitrollipostaukset voittaa tän keskustelun..
Member
Posts: 719
Joined: Jan 16 2006
Gold: 24.46
Aug 16 2012 07:56am
Kävin amiksen, olin vajaa 3 vuotta duunissa ja nyt AMKissa. Voitinko jotain?
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Aug 16 2012 07:57am
Quote (Skirmish @ Aug 16 2012 03:56pm)
Kävin amiksen, olin vajaa 3 vuotta duunissa ja nyt AMKissa. Voitinko jotain?


joo pääset helpommin amk jälkeen töihin...
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Aug 16 2012 08:05am
nämä topikit on kyllä aina, niin mahtavia.

joka kerta lukio vs amis, ja vämmäys alkaa..
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 16 2012 08:06am
Quote (Pavise @ Aug 16 2012 03:42pm)
toisinsanoen käydä koulua leppoisasti 3 vuotta lisää että saat toisen asteen tutkinnon, joka auttaa muuten varmasti sekin työnhaussa vaikket sille alalle hakisikaan mitä kävit

.. pitää vaan tajuta että koulujenkin aikana sinä kerkeät sitä budhaas poltella yms "tutkiskella ittees"


olisi yhtä leppoista opiskella anaaliraiskausta tai kuviokelluntaa 3v, kuin jotain autonkorjausta ja semmoista.

kerkeää toki, sanoinko jotain muuta vai? ite en kyllä poltellut
Member
Posts: 244
Joined: Aug 2 2011
Gold: 0.00
Aug 16 2012 08:12am
Quote (Ocen @ Aug 16 2012 03:15pm)
lukiolla päästään yliopistoon


kyllä ammattikoulustakin päästään yliopistoon ;)
Go Back To Suomi Topic List
Prev13456711Next
Add Reply New Topic New Poll