Quote (BebebBurns @ 16 Aug 2012 15:22)
tosi antoisaa varmaan elää unessa, sieluttomassa uraputkessa, muuttaa elämänsä suunta tuleviksi vuosikymmeniksi vain, koska jotkut heput arvostavat jotain, fuck yeah.
toisinsanoen käydä koulua leppoisasti 3 vuotta lisää että saat toisen asteen tutkinnon, joka auttaa muuten varmasti sekin työnhaussa vaikket sille alalle hakisikaan mitä kävit
.. pitää vaan tajuta että koulujenkin aikana sinä kerkeät sitä budhaas poltella yms "tutkiskella ittees"
Quote (hiivahirvio @ 16 Aug 2012 16:43)
sieluton uraputki

niin, no pitää muistaa tietty nekin jotka sitten koulujen jälkeen jää vaan kotiin lepäämään; mutta onhan tosta amiskasta niillekkin hyötyä, saavat sitten enemmän tukia siellä kotosalla
This post was edited by Pavise on Aug 16 2012 07:51am