d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Lopetin Tupakoinnin > Tai Ainaki Yritän Kovasti
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 15 2012 11:54am
Quote (Napi @ Aug 15 2012 10:56am)
et saanukaa siltä fygyi ku locked :(  sere sano mulle et ois maksanu tänää


Sere=Kapa?
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 15 2012 11:55am
Quote (Napi @ Aug 15 2012 08:48pm)
ei oo tiedossa vielä, en minnekää suomalaisee turistirysään


varmaa joku bilbao/madrid ois kova valinta

malaga on uskomaton, jos vältät fuengirolaa/los polizesia ja torremolinosta nii ei tarvi katella suomalaisia

turisteja koko spaniasta kyllä lyötyy
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Aug 15 2012 12:07pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll