d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tietokone Asiaa
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 18 2012 03:29pm
Mitä vittuu =D ?
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
Aug 18 2012 04:51pm
Quote (EasyCoolWin @ Aug 14 2012 03:46pm)
Yhdys sana vai yhdyssana Oo


vaiko peräti yhdys-sana
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 18 2012 05:02pm
SMURH ÄHEM SUOMI KIELEN VAIKEUS ON

Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Aug 19 2012 02:18am
aloittaja on luultavasti ostanut jo jonkun hp:n ylihintasen pakettiräpellyksen...
ei siinä mitään, mutta toistan itseäni: tunnin jos olis laittanu enemmän aikaa googlailuun niin olis saanu 2x paremman koneen.
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Aug 19 2012 02:37am
Quote (Rocko @ 19 Aug 2012 11:18)
aloittaja on luultavasti ostanut jo jonkun hp:n ylihintasen pakettiräpellyksen...
ei siinä mitään, mutta toistan itseäni: tunnin jos olis laittanu enemmän aikaa googlailuun niin olis saanu 2x paremman koneen.


Näinpä..

http://www.silentrig.com/product/2285/ranger-high-power
Go Back To Suomi Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll