d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Eeppiset Nostalgiapelit
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,340
Joined: Oct 23 2008
Gold: 30,728.00
Aug 14 2012 08:57am
nitemare 3d
Member
Posts: 2,902
Joined: Jul 13 2010
Gold: 1,856.00
Aug 14 2012 09:06am
Doom2 ja jazz on ensimmäiset tietokone pelit joita oon pelannu..

8-bittisellä tosin supermarioo sun muuta vääntäny :D
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 14 2012 09:46am
kiihdytyspeli...

pitääpi latailla ja pelata huvikseen

ja AREENA 5


EDIT:

Propilkki (vaimikälie)
Eräjorman kalastuspeli

EDIT2: Ja nyt kun siilisoftwaren sivuille menin nii Farmi on kanssa kova peli, ei ihan niin vanhaa kuin wings, liero etc mutta pirun hyvä silti

This post was edited by Posomies on Aug 14 2012 09:48am
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 14 2012 09:54am
SAKARIN VILLAPAITA PELI "8D"
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 14 2012 09:59am
mustavalkoselle tietokoneelle sellanen jossa ammutaan beissiin tai tykkimestaan käppäileviä heppuja ja jotain muita kai.

se peli, jossa ammutaan laserilla taivaalta tippuvia pommeja ja niitten räjähdys oli kai jännä

space ivaders
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 14 2012 01:34pm
Skyroads (Dos/PC)
Wolfenstein 3D (Dos/PC)
Commander Keen (Dos/PC)

Fallout 2 (PC)
Command & Conquer (PC)
C&C Red Alert (PC)

Golden Sun (Sega)
Street fighter 2 (Sega)

Mitä tosta äkkiseltään tulee jota skidinä tuli pelattuna paljon

This post was edited by CeePee on Aug 14 2012 01:35pm
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Aug 14 2012 02:48pm
Quote (BebebBurns @ 14 Aug 2012 18:59)
mustavalkoselle tietokoneelle sellanen jossa ammutaan beissiin tai tykkimestaan käppäileviä heppuja ja jotain muita kai.


Onko tuo se missä on lentokoneitakin? Laskuvarjotyyppejä käppäilee.

Scorched earth.
Prince of Persia obv.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 14 2012 03:06pm
Quote (Matroskin @ Aug 14 2012 10:48pm)
Onko tuo se missä on lentokoneitakin? Laskuvarjotyyppejä käppäilee.


Joo, niinhän se taiskin olla : p

Blackstone tai joku vastaava, wolfenstein 3Dn kaltanen
Elastomania
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Aug 14 2012 03:12pm
Quote (BebebBurns @ 15 Aug 2012 00:06)
Joo, niinhän se taiskin olla : p

Blackstone tai joku vastaava, wolfenstein 3Dn kaltanen
Elastomania


Paratrooper on sen nimi. Millähän hitolla tuonkin muisti...
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 14 2012 03:12pm
zelda nintendo64
Go Back To Suomi Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll