d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kertokaas Joku Hyvä Peli Tyttöystävälle
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 7 2012 03:59am
kyl oma pillueläin pelaa codia aina mieluiten

onks sil ps3?
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Aug 7 2012 04:50am
Zeldat ehdottomasti.

Quote (Napi @ Aug 7 2012 10:59am)
kyl oma pillueläin pelaa codia aina mieluiten

onks sil ps3?


onko sulla mitään vinkkejä, millä syötillä noita pillueläimiä saa helpoiten napattua?

oon yrittäny jigiä ja vähän isompaa jellyä. ei vaan halua napata ei. pitäskö siirtyä johonki muuhun ?

This post was edited by MukavaSamu on Aug 7 2012 04:51am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 7 2012 05:07am
Quote (MukavaSamu @ 7 Aug 2012 13:50)
Zeldat ehdottomasti.



onko sulla mitään vinkkejä, millä syötillä noita pillueläimiä saa helpoiten napattua?

oon yrittäny jigiä ja vähän isompaa jellyä. ei vaan halua napata ei. pitäskö siirtyä johonki muuhun ?

hirvikivääri ja nukutusnuoli.
sit sellane häkki jossa totuttelet sitä nykysee elämää pari kolme viikkoa ( viskaat sit viikoks aina takasi häkkii jos ei tottele )
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Aug 7 2012 05:08am
Quote (Napi @ Aug 7 2012 12:07pm)
hirvikivääri ja nukutusnuoli.
sit sellane häkki jossa totuttelet sitä nykysee elämää pari kolme viikkoa ( viskaat sit viikoks aina takasi häkkii jos ei tottele )


joo oon yrittäny kyl näitäkin. turhan harvoin vaan passionin poket päästää sen kiväärin kaa siit portilta sisää.
pitää varmaa hitsaa joku häkki mihin tulee vettä jne... haluan kouluttaa eläimen hyvin ettei tuu sit mitää katumuksia myöhemmin.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 7 2012 05:36am
Quote (MukavaSamu @ 7 Aug 2012 14:08)
joo oon yrittäny kyl näitäkin. turhan harvoin vaan passionin poket päästää sen kiväärin kaa siit portilta sisää.
pitää varmaa hitsaa joku häkki mihin tulee vettä jne... haluan kouluttaa eläimen hyvin ettei tuu sit mitää katumuksia myöhemmin.

jooh, elikkäs kannattaa tainnuttaa ne poket eka.
joo, toi on hyvä. ite pistin omani ekaks vessaan, opetin siinä sit samalla miten pyykit pestään ja tiskit tiskataan ( kannattaa opettaa tällaset perusasiat ekaks )
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Aug 7 2012 05:43am
Quote (MukavaSamu @ 7 Aug 2012 14:08)
joo oon yrittäny kyl näitäkin. turhan harvoin vaan passionin poket päästää sen kiväärin kaa siit portilta sisää.
pitää varmaa hitsaa joku häkki mihin tulee vettä jne... haluan kouluttaa eläimen hyvin ettei tuu sit mitää katumuksia myöhemmin.


http://www.youtube.com/watch?v=miH-QBS69MQ

heität tollaiten eka pokeille ja sit elukka kainaloon kantoon
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 7 2012 05:47am
Quote (Zoni @ 7 Aug 2012 14:43)
http://www.youtube.com/watch?v=miH-QBS69MQ

heität tollaiten eka pokeille ja sit elukka kainaloon kantoon

ei kannata passionin pokejen kanssa käsirysyä alottaa, ne on aiheuttanu jo kahen vai kolmen ihmisen kuolemat
Banned
Posts: 2,643
Joined: Apr 3 2012
Gold: 1.00
Warn: 70%
Aug 7 2012 06:34am
Nautin myös tästä
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Aug 7 2012 08:14am
ssx
sano et pelaa muutki final fantasyt. mitä niistä final fantasyista se on pelannu?
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Aug 7 2012 01:21pm
Quote (Jolli1 @ 7 Aug 2012 17:14)
ssx
sano et pelaa muutki final fantasyt. mitä niistä final fantasyista se on pelannu?


vissii vaa kymppiä pelannu
Go Back To Suomi Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll