teen ite pakaste pitsaa vastaavan pitsan sahanpuruista johon laitan ketsuppia, suolaa, 5 palaa ananasta, ~8 kinkun palaa, vajaa puoli purkkia tonnikalaa.
täytteitä on enemmän, ku kaupan paskois ja maku on parempi.
joskus käytän 2-t öljyä lisämakua antamaan