Quote (Rocko @ 24 Jul 2012 21:40)
pitäs olla enemmän bossee. kivempi viskoo kavereille noita aseita kun johonkin telttaan piiloon...
Vois käydä vetää muutamat axe killing spreet Chernossa ja lähtee sit pelailee jsp porukan kera.
On nimittäi hauska juosta alottelijoiden perässä kirves ojossa ja nää juoksee paskat housussa pakoon.
This post was edited by Saimoz on Jul 24 2012 12:42pm