Quote (Deep_Forrest @ 15 Jul 2012 20:02)
kannattaa joskus miettiä muita myös , kuvitelkaa jos teillä olisi työkaveri joka haisisi kokoajan hieltä? miltä tuntuisi olla itte se joka ei välitä haiseeko vai ei .. epäreilua muille
entäs ne jotka ei siedä dödön ja muitten hajua? voi olla myös ettei kestä terveydellisistä syistä