d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Huhhuh Katsoin Karvojani > Ja Löysin Kakshaaraisia Karvoja
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 12 2012 02:34pm
[QUOTE=ambid,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=wani,Jul 12 2012 08:17pm][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:16][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:11][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:10][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:07][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:02][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:00][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:57][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]

ei se syty edes usko pois[/QUOTE]

hmp.. -_- noh.. nyt kuitenki sauna päällä.[/QUOTE]

ite ku meen saunoo sähkösaunaa ni mie lämmitän sen saunan vaa 60 asteiseks.. muute tulee liia kovat löylyt ku mulla o ainaki iha fitu pieni sauna XD joskus menny sinne ku ollu 100-110 ni nakkasin 3 kauhallist ni palo olkapäät XD[/QUOTE]

Juu sama homma, mullaki tommone pikkusauna, 2 isonmiehen tai 3 naisen istuttava.. 10-20min nii on valmis ku on laittanu päälle:P[/QUOTE]

entäs semmoset pikkuhielet kuten me? meitä menisi varmaan 6 kappaletta[/QUOTE]

Kai sinne joku 4 mun kokosta mahtuis :DD[/QUOTE]

vittu pitäiskö siivoo hiuka ku o kämppä iha sekasi ja huomenna muijja tulee mökilt hakee mua sinne XD ni voi olla hiukan mad[/QUOTE]

Kannattais, itel menny monesti saamiset mönkään ku ei oo ees kehdannu pyytää kämpille tän sotkun takia. :l[/QUOTE]

Sil sotkul ole mitään väliä.

"Älä oo milläskää" ja lykit vaa menemään.[/QUOTE]

Niin no, mutta ei tänne kunnon daamia kehtaa tuua.. kyl noita joitain baarikärpäsiä tietty ku kyse on vaa lykkimisestä.
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jul 12 2012 02:36pm
[QUOTE=wani,Jul 12 2012 11:34pm][QUOTE=ambid,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=wani,Jul 12 2012 08:17pm][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:16][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:11][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:10][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:07][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:02][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:00][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:57][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]

ei se syty edes usko pois[/QUOTE]

hmp.. -_- noh.. nyt kuitenki sauna päällä.[/QUOTE]

ite ku meen saunoo sähkösaunaa ni mie lämmitän sen saunan vaa 60 asteiseks.. muute tulee liia kovat löylyt ku mulla o ainaki iha fitu pieni sauna XD joskus menny sinne ku ollu 100-110 ni nakkasin 3 kauhallist ni palo olkapäät XD[/QUOTE]

Juu sama homma, mullaki tommone pikkusauna, 2 isonmiehen tai 3 naisen istuttava.. 10-20min nii on valmis ku on laittanu päälle:P[/QUOTE]

entäs semmoset pikkuhielet kuten me? meitä menisi varmaan 6 kappaletta[/QUOTE]

Kai sinne joku 4 mun kokosta mahtuis :DD[/QUOTE]

vittu pitäiskö siivoo hiuka ku o kämppä iha sekasi ja huomenna muijja tulee mökilt hakee mua sinne XD ni voi olla hiukan mad[/QUOTE]

Kannattais, itel menny monesti saamiset mönkään ku ei oo ees kehdannu pyytää kämpille tän sotkun takia. :l[/QUOTE]

Sil sotkul ole mitään väliä.

"Älä oo milläskää" ja lykit vaa menemään.[/QUOTE]

Niin no, mutta ei tänne kunnon daamia kehtaa tuua.. kyl noita joitain baarikärpäsiä tietty ku kyse on vaa lykkimisestä.[/QUOTE]

ez joinaus^^
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jul 12 2012 02:39pm
[QUOTE=BatGirl,Jul 12 2012 10:36pm][QUOTE=wani,Jul 12 2012 11:34pm][QUOTE=ambid,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=wani,Jul 12 2012 08:17pm][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:16][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:11][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:10][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:07][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:02][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:00][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:57][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]

ei se syty edes usko pois[/QUOTE]

hmp.. -_- noh.. nyt kuitenki sauna päällä.[/QUOTE]

ite ku meen saunoo sähkösaunaa ni mie lämmitän sen saunan vaa 60 asteiseks.. muute tulee liia kovat löylyt ku mulla o ainaki iha fitu pieni sauna XD joskus menny sinne ku ollu 100-110 ni nakkasin 3 kauhallist ni palo olkapäät XD[/QUOTE]

Juu sama homma, mullaki tommone pikkusauna, 2 isonmiehen tai 3 naisen istuttava.. 10-20min nii on valmis ku on laittanu päälle:P[/QUOTE]

entäs semmoset pikkuhielet kuten me? meitä menisi varmaan 6 kappaletta[/QUOTE]

Kai sinne joku 4 mun kokosta mahtuis :DD[/QUOTE]

vittu pitäiskö siivoo hiuka ku o kämppä iha sekasi ja huomenna muijja tulee mökilt hakee mua sinne XD ni voi olla hiukan mad[/QUOTE]

Kannattais, itel menny monesti saamiset mönkään ku ei oo ees kehdannu pyytää kämpille tän sotkun takia. :l[/QUOTE]

Sil sotkul ole mitään väliä.

"Älä oo milläskää" ja lykit vaa menemään.[/QUOTE]

Niin no, mutta ei tänne kunnon daamia kehtaa tuua.. kyl noita joitain baarikärpäsiä tietty ku kyse on vaa lykkimisestä.[/QUOTE]

ez joinaus^^[/QUOTE]

Ooks vielki huono?
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jul 12 2012 02:40pm
[QUOTE=ambid,Jul 12 2012 11:39pm][QUOTE=BatGirl,Jul 12 2012 10:36pm][QUOTE=wani,Jul 12 2012 11:34pm][QUOTE=ambid,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=wani,Jul 12 2012 08:17pm][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:16][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:11][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:10][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:07][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:02][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:00][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:57][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]

ei se syty edes usko pois[/QUOTE]

hmp.. -_- noh.. nyt kuitenki sauna päällä.[/QUOTE]

ite ku meen saunoo sähkösaunaa ni mie lämmitän sen saunan vaa 60 asteiseks.. muute tulee liia kovat löylyt ku mulla o ainaki iha fitu pieni sauna XD joskus menny sinne ku ollu 100-110 ni nakkasin 3 kauhallist ni palo olkapäät XD[/QUOTE]

Juu sama homma, mullaki tommone pikkusauna, 2 isonmiehen tai 3 naisen istuttava.. 10-20min nii on valmis ku on laittanu päälle:P[/QUOTE]

entäs semmoset pikkuhielet kuten me? meitä menisi varmaan 6 kappaletta[/QUOTE]

Kai sinne joku 4 mun kokosta mahtuis :DD[/QUOTE]

vittu pitäiskö siivoo hiuka ku o kämppä iha sekasi ja huomenna muijja tulee mökilt hakee mua sinne XD ni voi olla hiukan mad[/QUOTE]

Kannattais, itel menny monesti saamiset mönkään ku ei oo ees kehdannu pyytää kämpille tän sotkun takia. :l[/QUOTE]

Sil sotkul ole mitään väliä.

"Älä oo milläskää" ja lykit vaa menemään.[/QUOTE]

Niin no, mutta ei tänne kunnon daamia kehtaa tuua.. kyl noita joitain baarikärpäsiä tietty ku kyse on vaa lykkimisestä.[/QUOTE]

ez joinaus^^[/QUOTE]

Ooks vielki huono?[/QUOTE]

sry , en ihaile huonoi niiku sinä.
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 12 2012 02:41pm
[QUOTE=BatGirl,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=ambid,Jul 12 2012 11:39pm][QUOTE=BatGirl,Jul 12 2012 10:36pm][QUOTE=wani,Jul 12 2012 11:34pm][QUOTE=ambid,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=wani,Jul 12 2012 08:17pm][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:16][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:11][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:10][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:07][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:02][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:00][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:57][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]

ei se syty edes usko pois[/QUOTE]

hmp.. -_- noh.. nyt kuitenki sauna päällä.[/QUOTE]

ite ku meen saunoo sähkösaunaa ni mie lämmitän sen saunan vaa 60 asteiseks.. muute tulee liia kovat löylyt ku mulla o ainaki iha fitu pieni sauna XD joskus menny sinne ku ollu 100-110 ni nakkasin 3 kauhallist ni palo olkapäät XD[/QUOTE]

Juu sama homma, mullaki tommone pikkusauna, 2 isonmiehen tai 3 naisen istuttava.. 10-20min nii on valmis ku on laittanu päälle:P[/QUOTE]

entäs semmoset pikkuhielet kuten me? meitä menisi varmaan 6 kappaletta[/QUOTE]

Kai sinne joku 4 mun kokosta mahtuis :DD[/QUOTE]

vittu pitäiskö siivoo hiuka ku o kämppä iha sekasi ja huomenna muijja tulee mökilt hakee mua sinne XD ni voi olla hiukan mad[/QUOTE]

Kannattais, itel menny monesti saamiset mönkään ku ei oo ees kehdannu pyytää kämpille tän sotkun takia. :l[/QUOTE]

Sil sotkul ole mitään väliä.

"Älä oo milläskää" ja lykit vaa menemään.[/QUOTE]

Niin no, mutta ei tänne kunnon daamia kehtaa tuua.. kyl noita joitain baarikärpäsiä tietty ku kyse on vaa lykkimisestä.[/QUOTE]

ez joinaus^^[/QUOTE]

Ooks vielki huono?[/QUOTE]

sry , en ihaile huonoi niiku sinä.[/QUOTE]

I C softs
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jul 12 2012 02:42pm
[QUOTE=wani,Jul 12 2012 11:41pm][QUOTE=BatGirl,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=ambid,Jul 12 2012 11:39pm][QUOTE=BatGirl,Jul 12 2012 10:36pm][QUOTE=wani,Jul 12 2012 11:34pm][QUOTE=ambid,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=wani,Jul 12 2012 08:17pm][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:16][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:11][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:10][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:07][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:02][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:00][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:57][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]

ei se syty edes usko pois[/QUOTE]

hmp.. -_- noh.. nyt kuitenki sauna päällä.[/QUOTE]

ite ku meen saunoo sähkösaunaa ni mie lämmitän sen saunan vaa 60 asteiseks.. muute tulee liia kovat löylyt ku mulla o ainaki iha fitu pieni sauna XD joskus menny sinne ku ollu 100-110 ni nakkasin 3 kauhallist ni palo olkapäät XD[/QUOTE]

Juu sama homma, mullaki tommone pikkusauna, 2 isonmiehen tai 3 naisen istuttava.. 10-20min nii on valmis ku on laittanu päälle:P[/QUOTE]

entäs semmoset pikkuhielet kuten me? meitä menisi varmaan 6 kappaletta[/QUOTE]

Kai sinne joku 4 mun kokosta mahtuis :DD[/QUOTE]

vittu pitäiskö siivoo hiuka ku o kämppä iha sekasi ja huomenna muijja tulee mökilt hakee mua sinne XD ni voi olla hiukan mad[/QUOTE]

Kannattais, itel menny monesti saamiset mönkään ku ei oo ees kehdannu pyytää kämpille tän sotkun takia. :l[/QUOTE]

Sil sotkul ole mitään väliä.

"Älä oo milläskää" ja lykit vaa menemään.[/QUOTE]

Niin no, mutta ei tänne kunnon daamia kehtaa tuua.. kyl noita joitain baarikärpäsiä tietty ku kyse on vaa lykkimisestä.[/QUOTE]

ez joinaus^^[/QUOTE]

Ooks vielki huono?[/QUOTE]

sry , en ihaile huonoi niiku sinä.[/QUOTE]

I C softs[/QUOTE]

vois vetää kännit
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 12 2012 02:43pm
ei vielä muna karvat kasva
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 12 2012 02:55pm
[QUOTE=wani,12 Jul 2012 23:41][QUOTE=BatGirl,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=ambid,Jul 12 2012 11:39pm][QUOTE=BatGirl,Jul 12 2012 10:36pm][QUOTE=wani,Jul 12 2012 11:34pm][QUOTE=ambid,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=wani,Jul 12 2012 08:17pm][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:16][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:11][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:10][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:07][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:02][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:00][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:57][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]

ei se syty edes usko pois[/QUOTE]

hmp.. -_- noh.. nyt kuitenki sauna päällä.[/QUOTE]

ite ku meen saunoo sähkösaunaa ni mie lämmitän sen saunan vaa 60 asteiseks.. muute tulee liia kovat löylyt ku mulla o ainaki iha fitu pieni sauna XD joskus menny sinne ku ollu 100-110 ni nakkasin 3 kauhallist ni palo olkapäät XD[/QUOTE]

Juu sama homma, mullaki tommone pikkusauna, 2 isonmiehen tai 3 naisen istuttava.. 10-20min nii on valmis ku on laittanu päälle:P[/QUOTE]

entäs semmoset pikkuhielet kuten me? meitä menisi varmaan 6 kappaletta[/QUOTE]

Kai sinne joku 4 mun kokosta mahtuis :DD[/QUOTE]

vittu pitäiskö siivoo hiuka ku o kämppä iha sekasi ja huomenna muijja tulee mökilt hakee mua sinne XD ni voi olla hiukan mad[/QUOTE]

Kannattais, itel menny monesti saamiset mönkään ku ei oo ees kehdannu pyytää kämpille tän sotkun takia. :l[/QUOTE]

Sil sotkul ole mitään väliä.

"Älä oo milläskää" ja lykit vaa menemään.[/QUOTE]

Niin no, mutta ei tänne kunnon daamia kehtaa tuua.. kyl noita joitain baarikärpäsiä tietty ku kyse on vaa lykkimisestä.[/QUOTE]

ez joinaus^^[/QUOTE]

Ooks vielki huono?[/QUOTE]

sry , en ihaile huonoi niiku sinä.[/QUOTE]

I C softs[/QUOTE]

huomaatko waniseni että muutkin jatkaa meidän quoteja eikä kukaa osaa korjaa
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jul 12 2012 02:55pm
[QUOTE=PMS,Jul 12 2012 11:55pm][QUOTE=wani,12 Jul 2012 23:41][QUOTE=BatGirl,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=ambid,Jul 12 2012 11:39pm][QUOTE=BatGirl,Jul 12 2012 10:36pm][QUOTE=wani,Jul 12 2012 11:34pm][QUOTE=ambid,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=wani,Jul 12 2012 08:17pm][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:16][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:11][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:10][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:07][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:02][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:00][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:57][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]

ei se syty edes usko pois[/QUOTE]

hmp.. -_- noh.. nyt kuitenki sauna päällä.[/QUOTE]

ite ku meen saunoo sähkösaunaa ni mie lämmitän sen saunan vaa 60 asteiseks.. muute tulee liia kovat löylyt ku mulla o ainaki iha fitu pieni sauna XD joskus menny sinne ku ollu 100-110 ni nakkasin 3 kauhallist ni palo olkapäät XD[/QUOTE]

Juu sama homma, mullaki tommone pikkusauna, 2 isonmiehen tai 3 naisen istuttava.. 10-20min nii on valmis ku on laittanu päälle:P[/QUOTE]

entäs semmoset pikkuhielet kuten me? meitä menisi varmaan 6 kappaletta[/QUOTE]

Kai sinne joku 4 mun kokosta mahtuis :DD[/QUOTE]

vittu pitäiskö siivoo hiuka ku o kämppä iha sekasi ja huomenna muijja tulee mökilt hakee mua sinne XD ni voi olla hiukan mad[/QUOTE]

Kannattais, itel menny monesti saamiset mönkään ku ei oo ees kehdannu pyytää kämpille tän sotkun takia. :l[/QUOTE]

Sil sotkul ole mitään väliä.

"Älä oo milläskää" ja lykit vaa menemään.[/QUOTE]

Niin no, mutta ei tänne kunnon daamia kehtaa tuua.. kyl noita joitain baarikärpäsiä tietty ku kyse on vaa lykkimisestä.[/QUOTE]

ez joinaus^^[/QUOTE]

Ooks vielki huono?[/QUOTE]

sry , en ihaile huonoi niiku sinä.[/QUOTE]

I C softs[/QUOTE]

huomaatko waniseni että muutkin jatkaa meidän quoteja eikä kukaa osaa korjaa[/QUOTE]


yy
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 12 2012 02:56pm
[QUOTE=BatGirl,12 Jul 2012 23:55][QUOTE=PMS,Jul 12 2012 11:55pm][QUOTE=wani,12 Jul 2012 23:41][QUOTE=BatGirl,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=ambid,Jul 12 2012 11:39pm][QUOTE=BatGirl,Jul 12 2012 10:36pm][QUOTE=wani,Jul 12 2012 11:34pm][QUOTE=ambid,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=wani,Jul 12 2012 08:17pm][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:16][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:11][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:10][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:07][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 18:02][QUOTE=wani,12 Jul 2012 21:00][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:57][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:55][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:46][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:44][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:42][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:40][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:37][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:36][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:36][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään[/QUOTE]

juu tämä on ihan hyvä[/QUOTE]

nii munki mielest, btw mites su päivä o menny[/QUOTE]

Olin tos porukoil safkaamas ja si tulin kotio kaupan kautta, tässä ny juon kaljaa... en osaa päättää käviskö saunassa.[/QUOTE]

jos o sähkösauna ni sitte mee jos o puusauna ni ei semmost jaksa pistää päälle, mitäs kaljaa juot? toivon mukaan karhua[/QUOTE]

sähkösaunahan tuo.. karjalaa, makso vaa 1,07e per tölkki[/QUOTE]

ite suosin karhua, nii ja edelliseen vastaan et mitäpä tässä aika poikki ku oli rankkaa töis. ja ihmettelen kui mulla o oikees kämmenessa joku 10-20 haavaa niinq viiltohaavaa ja työhanskoissa oo ainuttakaan isompaa reikää ja kuitenki ne o viiltosuojahanskat.. vois itekki laittaa sauna pääl ehk[/QUOTE]

Juuu.. laitan kyl saunan nyt päälle.

[QUOTE=Rzi,12 Jul 2012 17:46]jos on sähkösauna ni polta se paska[/QUOTE]

no en viittis, kuitenki menis kämppäki alta.[/QUOTE]

ei se syty edes usko pois[/QUOTE]

hmp.. -_- noh.. nyt kuitenki sauna päällä.[/QUOTE]

ite ku meen saunoo sähkösaunaa ni mie lämmitän sen saunan vaa 60 asteiseks.. muute tulee liia kovat löylyt ku mulla o ainaki iha fitu pieni sauna XD joskus menny sinne ku ollu 100-110 ni nakkasin 3 kauhallist ni palo olkapäät XD[/QUOTE]

Juu sama homma, mullaki tommone pikkusauna, 2 isonmiehen tai 3 naisen istuttava.. 10-20min nii on valmis ku on laittanu päälle:P[/QUOTE]

entäs semmoset pikkuhielet kuten me? meitä menisi varmaan 6 kappaletta[/QUOTE]

Kai sinne joku 4 mun kokosta mahtuis :DD[/QUOTE]

vittu pitäiskö siivoo hiuka ku o kämppä iha sekasi ja huomenna muijja tulee mökilt hakee mua sinne XD ni voi olla hiukan mad[/QUOTE]

Kannattais, itel menny monesti saamiset mönkään ku ei oo ees kehdannu pyytää kämpille tän sotkun takia. :l[/QUOTE]

Sil sotkul ole mitään väliä.

"Älä oo milläskää" ja lykit vaa menemään.[/QUOTE]

Niin no, mutta ei tänne kunnon daamia kehtaa tuua.. kyl noita joitain baarikärpäsiä tietty ku kyse on vaa lykkimisestä.[/QUOTE]

ez joinaus^^[/QUOTE]

Ooks vielki huono?[/QUOTE]

sry , en ihaile huonoi niiku sinä.[/QUOTE]

I C softs[/QUOTE]

huomaatko waniseni että muutkin jatkaa meidän quoteja eikä kukaa osaa korjaa[/QUOTE]


yy[/QUOTE]

kukas spawni sie oikeen oot :D batgirl XD
Go Back To Suomi Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll