Quote (Maxor @ Jul 10 2012 10:34pm)
Vaan 91 tutkaan vaikka sun "mopos" kulkee "mukamas" 150 "vakio väleillä". Oisit nyt ees kunnolla ajanu......
Ja kannattaa myydä derbi pois. Kato kotarilla ei saa sakkoja vaikka kuinka yrittää
Mut onneks se ikä on jo ohi. Saa jo vähän isompaa pyörää. Kallistahan se ajaminen oli. Ite maksoin kaikki kulut!
heh jos ois ollu enduron tapanen pyörä oisin menny ojankautta vittuu
jarrutin koska tuli risteysalueelle ja nöin poliisit..
150 kmh taajamas jouttuu käräjille -.-
kevari , ei mopo