d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Voi Perkele > Nyt Vituttaa
Prev13456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Jul 10 2012 06:30am
Quote (BatGirl @ 10 Jul 2012 13:19)
130 e ei tunnu missää pelle


taitaa tuntua enemmän kun tää viesti antaa ymmärtää. muuten et olis täällä raivoamassa.



Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 10 2012 07:15am
Quote (BatGirl @ 9 Jul 2012 10:59)
heh :D mistä semmosia poliisin paljastimia saa ? vai oliks toi joku trolli..?

mulla on sellane mun puhelimes :D
jos haluut ni sulla pitää olla andbroid puhelin :D
mut en voi antaa sitä ellet todista olevas _aito_ brony

This post was edited by Napi on Jul 10 2012 07:16am
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Jul 10 2012 07:31am
Quote (kerpele @ 9 Jul 2012 11:30)
"kesätyö kannatti" vai miten se meni?


sama kävi mieles ku luin,

no tuo teini itkee ku ei pääse kesäl näyttää muille mopoonsa
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jul 10 2012 08:18am
Voi perkele!
Nyt vituttaa!
Quote (BatGirl @ 10 Jul 2012 11:19)
130 e ei tunnu missää pelle


Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jul 10 2012 08:20am
jos tääl satasia jaellaa niin voin antaa tilinumeron ;)
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 10 2012 08:24am
Hajoo sakkoihis skidi
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 10 2012 09:19am
noh ehk otit opiksesi ja et satuttanut muita tai itseäsi.
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold: 4,750.00
Jul 10 2012 01:34pm
Vaan 91 tutkaan vaikka sun "mopos" kulkee "mukamas" 150 "vakio väleillä". Oisit nyt ees kunnolla ajanu......


Ja kannattaa myydä derbi pois. Kato kotarilla ei saa sakkoja vaikka kuinka yrittää ;)
Mut onneks se ikä on jo ohi. Saa jo vähän isompaa pyörää. Kallistahan se ajaminen oli. Ite maksoin kaikki kulut!
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jul 10 2012 01:57pm
Quote (Maxor @ Jul 10 2012 10:34pm)
Vaan 91 tutkaan vaikka sun "mopos" kulkee "mukamas" 150 "vakio väleillä".  Oisit nyt ees kunnolla ajanu......


Ja kannattaa myydä derbi pois. Kato kotarilla ei saa sakkoja vaikka kuinka yrittää  ;)
Mut onneks se ikä on jo ohi. Saa jo vähän isompaa pyörää. Kallistahan se ajaminen oli. Ite maksoin kaikki kulut!



heh jos ois ollu enduron tapanen pyörä oisin menny ojankautta vittuu
jarrutin koska tuli risteysalueelle ja nöin poliisit..
150 kmh taajamas jouttuu käräjille -.-
kevari , ei mopo
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold: 4,750.00
Jul 10 2012 01:59pm
Quote (BatGirl @ 10 Jul 2012 22:57)
heh jos ois ollu enduron tapanen pyörä oisin menny ojankautta vittuu
jarrutin koska tuli risteysalueelle ja nöin poliisit..
150 kmh taajamas jouttuu käräjille -.-
kevari , ei mopo



kyllä ne aika mopoja on.
Go Back To Suomi Topic List
Prev13456Next
Closed New Topic New Poll