d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Torstai 5.7 Helsinki
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jul 6 2012 09:42am
ei oo kyl mitään muistikuvaa et millä mä oon maksanu bussista tai ylipäätään millä oon tullu kotia.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 6 2012 11:21am
taisin kruisailla taksilla, ei oo tullu asuttua täällä sen vertaa, että osaisi blackout/brownout-tilassa liikkua bussilla.
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 6 2012 02:30pm
Quote (hartwall @ 6 Jul 2012 14:50)
vähä sama ongelma, soitin siihe tänää ja se löyty siit keltasest ruusust. Pitäis lähteä hakemaa mut vähä heikko fiilis

Hmmm... ?

Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jul 6 2012 02:36pm
Quote (hartwall @ Jul 6 2012 02:50pm)
vähä sama ongelma, soitin siihe tänää ja se löyty siit keltasest ruusust. Pitäis lähteä hakemaa mut vähä heikko fiilis


voi koira mitä tehnyt?
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jul 7 2012 02:07pm
tigerii vetää siiderii
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 7 2012 02:16pm
Quote (eppo @ 6 Jul 2012 23:30)
Hmmm... ?

kuulostaa kiinalaiselta :D

This post was edited by Napi on Jul 7 2012 02:16pm
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jul 7 2012 02:26pm
Quote (Napi @ 7 Jul 2012 22:16)
kuulostaa kiinalaiselta :D


pornokauppa
Go Back To Suomi Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll