Quote (Saimoz @ 2 Jul 2012 18:10)
Ei kyl kiinnosta.
Jsp:n porukka vaikuttaa suurimmaksi osaksi aika kulleilta sen perusteella mitä foorumiviestejä lukee. Todennäköisesti kuitenkin irl ihan mukavaa porukkaa, sillä uskon ettei kukaan heitä semmosta paskaa, mitä täällä foorumilla näkee.
Hih