d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kesätyö! > Kannatti!
Prev13456713Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Jun 30 2012 04:02am
Quote (BatGirl @ 30 Jun 2012 00:19)
ei pahalla toverit , mutta musta tuntuu että yli puolet d2jsp.org jäseneistä on sossupummeja..
aika sad :(


Onks tää joku matiaksen uus multi?
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 30 2012 04:08am
Quote (EasyCoolWin @ Jun 30 2012 02:54am)
Rahaa. Imo pelifoorumin sossupoijan ei tarvitse tietää enempää :)


mitä sä teet täällä foorumilla
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 30 2012 04:38am
siis ette te oo tosissanne :D:D
Member
Posts: 2,413
Joined: May 13 2007
Gold: 1,777.00
Jun 30 2012 05:12am
2900 Kuukaudes jää käteen kesätöstä :)
Paremmin ku osal vakituisist :D
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Jun 30 2012 06:48am
Quote (lost2 @ Jun 30 2012 01:12pm)
2900 Kuukaudes jää käteen kesätöstä :)
Paremmin ku osal vakituisist :D



jotenki vaa epäilen tätä :mellow:
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jun 30 2012 07:18am
Quote (Pinkku @ Jun 30 2012 02:48pm)
jotenki vaa epäilen tätä  :mellow:



miks ?

mäki teen 1900e / kahessa viikossa kesäduunista

Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 30 2012 07:23am
Quote (Pinkku @ 30 Jun 2012 15:48)
jotenki vaa epäilen tätä :mellow:

Ihan mahollista. Etenki jos tekee yötöitä sopivalla alalla.

Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Jun 30 2012 07:31am
Quote (eppo @ Jun 30 2012 03:23pm)
Ihan mahollista. Etenki jos tekee yötöitä sopivalla alalla.


teen ite 2-vuorotyötä..
oisin kiinnostunut tietämään lost2:n toimialasta hiukan enemmän
tuskin vartijana tollasiin tienesteihin pääsee että jää käteen se 2900 vaikka oot kaikki saakelin supersuurjuhlapyhät töissä
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jun 30 2012 08:21am
Quote (BebebBurns @ Jun 30 2012 10:08am)
mitä sä teet täällä foorumilla


Viettelen mutsiis ;)
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 30 2012 08:35am
Quote (EasyCoolWin @ 30 Jun 2012 15:21)
Viettelen mutsiis ;)


hetero.

This post was edited by ApiN on Jun 30 2012 08:35am
Go Back To Suomi Topic List
Prev13456713Next
Add Reply New Topic New Poll