Quote (eppo @ Jun 30 2012 03:23pm)
Ihan mahollista. Etenki jos tekee yötöitä sopivalla alalla.
teen ite 2-vuorotyötä..
oisin kiinnostunut tietämään lost2:n toimialasta hiukan enemmän
tuskin vartijana tollasiin tienesteihin pääsee että jää käteen se 2900 vaikka oot kaikki saakelin supersuurjuhlapyhät töissä