Quote (Rzi @ Jun 27 2012 04:14pm)
vuodessa menee huonolaatuset ihan helposti. kokeile ite
suurin osa t-paidoista on kyllä yli 5v vanhoja ainakin, kokeiltu on.
Quote (excalii @ Jun 27 2012 04:13pm)
Meinasin pesemättä
pari viikkoa meni samoilla, kun d3 tuli, valkoset oli ja pyyhin vieläpä nuuskat niihin. viehättävältä näytti.
