d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Miten Merkkitietoinen Ihminen Olet?
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 27 2012 08:01am
Quote (excalii @ Jun 27 2012 03:59pm)
Pidäks sä sit samoi alusvaatteit kuukausia? :D


vuosia, tietysti.
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 27 2012 08:02am
Quote (peterpants @ Jun 26 2012 08:02am)
Aika pitkälti tämä

"merkki"vaatteet jokainen voi käsittää eri tavalla, joittenkin mielestä sti on hyvä ja toisten ei

Ostan yleensä sellasii mitkä tuntuu/näyttää hyvältä ja mistä luulis et ei hajoa samantien

Esim lacosten kengät kestää kauan ku vähä hoitaa


Hahaa gallerian modas on hyvii vaatteit :D
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Jun 27 2012 08:11am
fubun kokovaatetus aina päällä ofc
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 27 2012 08:13am
Quote (BebebBurns @ Jun 27 2012 05:01pm)
vuosia, tietysti.


Meinasin pesemättä
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 27 2012 08:14am
Quote (BebebBurns @ 27 Jun 2012 16:57)
en usko, ellei sitten sulla ole outo määritys kestävyydestä tai paidat ovat monta kymmentä vuotta vanhoja tjn.


vuodessa menee huonolaatuset ihan helposti. kokeile ite
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 27 2012 08:46am
Quote (Rzi @ Jun 27 2012 04:14pm)
vuodessa menee huonolaatuset ihan helposti. kokeile ite


suurin osa t-paidoista on kyllä yli 5v vanhoja ainakin, kokeiltu on.

Quote (excalii @ Jun 27 2012 04:13pm)
Meinasin pesemättä


pari viikkoa meni samoilla, kun d3 tuli, valkoset oli ja pyyhin vieläpä nuuskat niihin. viehättävältä näytti. :p
Go Back To Suomi Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll