Quote (hiivahirvio @ Aug 1 2012 01:27am)
mitä modei toho saa?
mul on ollu toi iät ajat mut en oo jaksanu pelaa läpi :<
Aikalail perus modei, isommat hp/mana pot stackit, "paremmat" tekstuurit, jotai ui säätöjä yms mitkä ei tee pelist helpompaa.
Sit esim et mobit droppaa pelkkiä uniq items, kuolemattomuus, nopeampi hahmo, uusia hahmoja.
Hyvä viel et toi uniq drop mod, mis tulee muutaki paskaa on top 3. Noh kukin tavallaan.