d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Torchlight 2
Prev13456721Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,906
Joined: Feb 26 2008
Gold: 16,458.00
Jul 21 2012 11:23am
ykköstä pelailin boxilla.. jos kakkonen boxille tulee niin eiköhän se tuu hommattua

tosin taas paljon ois tulolla syksyllä pelejä että täytyy varmaan vähän kattoa et mihin alkaa keskittyä
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jul 21 2012 11:54am
No en vitussa hommaa mull o elämäki elettävänä 8D
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Jul 22 2012 12:45pm
Quote (Affii @ Jul 21 2012 04:33pm)
tuol vissii oli että tuumivat pistää closed multiplayerin eli ei pääsis 100% varmuudel modeil sisää, ois aika kova kyl :P


Ite ostin TL1 vähä aikaa sit, vaikutti iha hyvält. Mut noi modit kyl oli aika kyseenalaisia, toki tos TL1 ei oo ku single player mode, ni oma asia jos ottaa jotai modei mist saa kuolemattoman hahmon yms.

Joo, ois kyl hyvä ettei voi modaa MP pelei tai ainaki myös sellane vaihtoehto mod peleje lisäks, toki toi ei oo eka peli mis ois modei ja MP.
Mut esim joku modattu FPS peli mis ei oo unlock/lvls jne vähä eri asia ku joku aRPG mis on loot yms ja mitä voi näpätä netis partyl.
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jul 31 2012 04:33pm
Quote (malbaz @ 22 Jul 2012 21:45)
Ite ostin TL1 vähä aikaa sit, vaikutti iha hyvält. Mut noi modit kyl oli aika kyseenalaisia, toki tos TL1 ei oo ku single player mode, ni oma asia jos ottaa jotai modei mist saa kuolemattoman hahmon yms.

Joo, ois kyl hyvä ettei voi modaa MP pelei tai ainaki myös sellane vaihtoehto mod peleje lisäks, toki toi ei oo eka peli mis ois modei ja MP.
Mut esim joku modattu FPS peli mis ei oo unlock/lvls jne vähä eri asia ku joku aRPG mis on loot yms ja mitä voi näpätä netis partyl.


noh ainaki mikäli käsitin modi pelaajat ei pääse samoihi peleihi niin eipä noista haittaa ole. uus mylly tilauksee ens viikol sit pääseeki venaa peliä, beta taitaa vaa olla suljettu nytku ois mahd testata jo :P

kai nää ennakkotilasit tl2 niin ois saanu samaa pakettii tl1 ostamatta erikseen ;)

This post was edited by Affii on Jul 31 2012 04:37pm
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Jul 31 2012 05:27pm
Quote (malbaz @ Jul 22 2012 09:45pm)
Ite ostin TL1 vähä aikaa sit, vaikutti iha hyvält. Mut noi modit kyl oli aika kyseenalaisia, toki tos TL1 ei oo ku single player mode, ni oma asia jos ottaa jotai modei mist saa kuolemattoman hahmon yms.

Joo, ois kyl hyvä ettei voi modaa MP pelei tai ainaki myös sellane vaihtoehto mod peleje lisäks, toki toi ei oo eka peli mis ois modei ja MP.
Mut esim joku modattu FPS peli mis ei oo unlock/lvls jne vähä eri asia ku joku aRPG mis on loot yms ja mitä voi näpätä netis partyl.



mitä modei toho saa?
mul on ollu toi iät ajat mut en oo jaksanu pelaa läpi :<
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 7 2012 08:48am
Quote (hiivahirvio @ 1 Aug 2012 02:27)
mitä modei toho saa?
mul on ollu toi iät ajat mut en oo jaksanu pelaa läpi :<


kattele foorumeilta..

vielkää oo antanu julkasupäivää :mad: huomen varmaa uus mylly tilauksee niin vois alkaa tulla jo tuo peli

nyt selvis että lvl cap 99. kivaa levauttamista luvassa B)

This post was edited by Affii on Aug 7 2012 08:57am
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Aug 7 2012 09:02am
Quote (hiivahirvio @ Aug 1 2012 01:27am)
mitä modei toho saa?
mul on ollu toi iät ajat mut en oo jaksanu pelaa läpi :<


Aikalail perus modei, isommat hp/mana pot stackit, "paremmat" tekstuurit, jotai ui säätöjä yms mitkä ei tee pelist helpompaa.

Sit esim et mobit droppaa pelkkiä uniq items, kuolemattomuus, nopeampi hahmo, uusia hahmoja.
Hyvä viel et toi uniq drop mod, mis tulee muutaki paskaa on top 3. Noh kukin tavallaan.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 7 2012 09:03am
Quote (malbaz @ Aug 7 2012 06:02pm)
Aikalail perus modei, isommat hp/mana pot stackit, "paremmat" tekstuurit, jotai ui säätöjä yms mitkä ei tee pelist helpompaa.

Sit esim et mobit droppaa pelkkiä uniq items, kuolemattomuus, nopeampi hahmo, uusia hahmoja.
Hyvä viel et toi uniq drop mod, mis tulee muutaki paskaa on top 3. Noh kukin tavallaan.


aijaa o.o
peli oli aika helppo mun mielest mut aika kyllästyttävä

sit se bugas joteki ja jäin jumiin johki sil mun hahmol ja loppu pelaamine
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 7 2012 09:05am
Quote (hiivahirvio @ 7 Aug 2012 18:03)
aijaa o.o
peli oli aika helppo mun mielest mut aika kyllästyttävä

sit se bugas joteki ja jäin jumiin johki sil mun hahmol ja loppu pelaamine


suosittelen ostaan tl2, 20€ hintaki vaan ja varmasti pelattavaa hitosti
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Aug 7 2012 09:08am
Quote (Affii @ Aug 7 2012 05:05pm)
suosittelen ostaan tl2, 20€ hintaki vaan ja varmasti pelattavaa hitosti


Paras lisäys imo et tos TL2 on co-op/mp.
Go Back To Suomi Topic List
Prev13456721Next
Add Reply New Topic New Poll