☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Tv_sarja_topic
Prev
1
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1278
Replies: 54
Track Topic
OjjiLol
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold
:
216.01
#41
Aug 20 2012 12:12pm
kattonu ny 2 kauttaa breaking badia, en ymmärrä miten toi on saanu 9.4 imdbs.. ei tota voi hyväksi sarjaksi sanoa
http://www.imdb.com/search/title?num_votes=5000,&sort=user_rating,desc&title_type=tv_series
ei breaking badilla oo mitää tekemistä noiden nimien kans samalla listalla
This post was edited by OjjiLol on Aug 20 2012 12:17pm
Ankeli
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold
:
1,444.44
#42
Aug 20 2012 12:18pm
Harveyn & Mike Dialogia on jännäää
Suits --> toka kausi menos, ei oikee vakuuta tää kakkone mut Harveyt & Mikee o silti jepa seuraa.
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#43
Aug 20 2012 12:49pm
Quote (OjjiLol @ 20 Aug 2012 21:12)
kattonu ny 2 kauttaa breaking badia, en ymmärrä miten toi on saanu 9.4 imdbs.. ei tota voi hyväksi sarjaksi sanoa
http://www.imdb.com/search/title?numvotes=5000,&sort=userrating,desc&titletype=tvseries
ei breaking badilla oo mitää tekemistä noiden nimien kans samalla listalla
saatanan hyvä sarja. viides kausi eeben. näyttelijät eeben
This post was edited by Rzi on Aug 20 2012 12:49pm
OjjiLol
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold
:
216.01
#44
Aug 20 2012 02:10pm
Quote (Rzi @ Aug 20 2012 09:49pm)
saatanan hyvä sarja. viides kausi eeben. näyttelijät eeben
liian kiusallista kattoo mitä tahansa kohtausta missä tää päähahmo on,
ainut hyvä puoli täs sarjas on tähän mennes ollu komedia, mut sitäki on todella vähän
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#45
Aug 20 2012 02:16pm
Quote (OjjiLol @ 20 Aug 2012 23:10)
liian kiusallista kattoo mitä tahansa kohtausta missä tää päähahmo on,
ainut hyvä puoli täs sarjas on tähän mennes ollu komedia, mut sitäki on todella vähän
kiusallista?
TR0LLFACE
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold
:
0.00
#46
Aug 20 2012 02:31pm
harvemmi tulee mitää sarjoi seurattuu
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#47
Aug 20 2012 02:39pm
Quote (soppamies @ 20 Aug 2012 23:31)
harvemmi tulee mitää sarjoi seurattuu
nojoo oot sen verran soppanen jätkä
OjjiLol
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold
:
216.01
#48
Aug 20 2012 03:00pm
Quote (Rzi @ Aug 20 2012 11:16pm)
kiusallista?
niinku se jätkän pitäs olla helvetin viisas, silti 90% ajasta se on täys vitun motti.. täysin epäaito characteri, eillei sitä sit myöhemmin selvii et sillä on muutamia persoonia
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#49
Aug 20 2012 03:01pm
TVSTÄ EN O KATTONU SARJOJA TIES KUINKA MONEE VUOTEEN....TAI NO....TUU KOSKAA MUUT KATOTTUA KO LÄTKÄ MM KISAT....
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#50
Aug 20 2012 03:02pm
Quote (OjjiLol @ 21 Aug 2012 00:00)
niinku se jätkän pitäs olla helvetin viisas, silti 90% ajasta se on täys vitun motti.. täysin epäaito characteri, eillei sitä sit myöhemmin selvii et sillä on muutamia persoonia
otan osaa
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact