d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Työkkäri Wtf?
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,642
Joined: Jul 8 2007
Gold: 565.52
Jun 7 2012 02:44pm
Quote (sipuli @ 7 Jun 2012 23:42)
mikä vitun taivaanrannanmaalari sä oot?


Osaiski maalata, tikku-ukot on mun juttu :(
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 7 2012 02:51pm
Quote (sipuli @ Jun 7 2012 10:42pm)
mikä vitun taivaanrannanmaalari sä oot?


miks oot noin hapan, sipuli (olipa vitun hauska vitsi)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 7 2012 06:09pm
Quote (kukko @ 7 Jun 2012 23:40)
Päivässä on paljon muutakin tekemistä kuin pelkkä duuni. Voi käydä lenkillä milloin haluaa, tehdä hyvää ruokaa, kirjoittaa ehkä omaa kirjaa, harrastaa jotain, pelata vaikka D2.

Ei tarvitse olla järjestelmän orja nauttiakseen elämästä.


juuri näin
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Jun 7 2012 06:44pm
ny pitäs itekki lähtee työkkäriin tos aamu 9, saas nähä mitä siellä sanotaa
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Jun 8 2012 12:26am
Quote (BatGirl @ 7 Jun 2012 18:52)
Vittu , meet työkkäriin otat sen paikan minkä saat ( jos saat ) menet töihin ja sitten opiskelet itsesi professoriksi ja asut isossa talossa loppu elämäsi  pelaamas d2.


this
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Jun 8 2012 07:09am
Quote (MukavaSamu @ Jun 6 2012 11:17pm)
Eli eli kertokaas mulle, kun menin päivänä X työkkäriin, se täti kerto mulle siellä kaikista työpaikoista jne jne, sit
se kysy osaanko alumiini hitsata. Vastasin, että koulussa osasin, mutta tällä hetkellä en ole varma. Noh siitä tehtiin
mulle työtarjous joka tapauksessa, ja sit pari viikkoa myöhemmin ilmotin, että en osaa alumiinihitsata enään, kun en
ole koulun jälkeen alan hommia tehnyt. Eli en voi hakea paikkaa, koska sinne vaaditaan tota kokemusta jne.. nyt ne horoperseet vaatii multa jotai lisäselvitystä, että miksi en ottanut työtä vastaan?

jostha mä perkele kerroin sen niille? vai onko tä ätaas sillä politiikkaa, että vaaditaan lisäselvityksiä toisten perään, että
ei tarvi ajallaan maksaa, vaan joutuu odottamaan?


jos et tienny osaatko ku ne kysy ekan kerran, mistä tiiät kokeilematta 2 viikon päästä että osaatko vai et? aiheellinen syy perua tuet.
oikea ratkasu tulevissa vastaavissa tilanteissa: ota duuni vastaa ja kokeile, jos duuni on paskaa tai palkka huono ni kannattaa ryssiä tahallaan siellä tai jotai muuta, esim mennä alasti töihin.
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jun 8 2012 02:33pm
tiiäkköö samu, kirotjin paljon. todela paljon, en vain halua lla ilkeä
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 8 2012 05:22pm
Quote (Jolli1 @ Jun 8 2012 09:33pm)
tiiäkköö samu, kirotjin paljon. todela paljon, en vain halua lla ilkeä


wat?

Quote (do_NaUKI @ Jun 8 2012 02:09pm)
jos et tienny osaatko ku ne kysy ekan kerran, mistä tiiät kokeilematta 2 viikon päästä että osaatko vai et? aiheellinen syy perua tuet.
oikea ratkasu tulevissa vastaavissa tilanteissa: ota duuni vastaa ja kokeile, jos duuni on paskaa tai palkka huono ni kannattaa ryssiä tahallaan siellä tai jotai muuta, esim mennä alasti töihin.


taas 1 trolli. Mo
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jun 8 2012 05:34pm
mie en kyl oo koskaa ymmärtäny tota et miks pitäis mennä jonnekkin mäkkäriin töihin vaan sen takia kun ei juuri sillon löydy sopivaa työpaikkaa

varsinkin kun sossusta jää käteen miltein saman verran kun sieltä sitten jäis :D
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 8 2012 05:44pm
Quote (Pavise @ 9 Jun 2012 02:34)
mie en kyl oo koskaa ymmärtäny tota et miks pitäis mennä jonnekkin mäkkäriin töihin vaan sen takia kun ei juuri sillon löydy sopivaa työpaikkaa

varsinkin kun sossusta jää käteen miltein saman verran kun sieltä sitten jäis  :D


työhulluuden, itsetunnon tai muitten miellyttämisen takia. tai mukamas hyvän työhistorian takia=bullshit

This post was edited by Rzi on Jun 8 2012 05:44pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll