d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Voi Jumalauta!!
Prev13456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 4 2012 05:29pm
Quote (wani @ Jun 5 2012 01:27am)
jep, joku iskeny kultasuoneen ja siel blizzardin pojil on valmiina ohjeistus et hetiku joku tulee täl asial nii rollbackia vaa :p


Ne ei ees noteerannu mitään, ku sanoin niille jotai että: Kyllähän me kaikki tiedetään, että toi keylogger juttu on paskaa ja ongelma on jossai niitte päässä B) Skippas vaan ton kohdan mun kirjotuksesta :mad:
Member
Posts: 15,330
Joined: Apr 8 2009
Gold: 3,560.00
Jun 4 2012 05:32pm
HOMMAHAN KUSEE PAHEMMAN KERRAN
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 4 2012 05:33pm
Quote (OpO @ Jun 5 2012 01:32am)
HOMMAHAN KUSEE PAHEMMAN KERRAN


parempi vaan laittaa foliohattu päähän :ph34r:
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 4 2012 05:36pm
helvetti jos joku pöllii rahat just ku on päässy pelaamaa ja vähä pidemmälle ni
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 4 2012 05:38pm
Quote (Rzi @ Jun 5 2012 01:36am)
helvetti jos joku pöllii rahat just ku on päässy pelaamaa ja vähä pidemmälle ni
http://i55.tinypic.com/nnnm8y.gif


Voin myydä sulle vakuutuksen B)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 4 2012 05:41pm
Quote (arvonpenaali @ 5 Jun 2012 02:38)
Voin myydä sulle vakuutuksen B)


tästä ei vakuutus parane?
Member
Posts: 15,330
Joined: Apr 8 2009
Gold: 3,560.00
Jun 4 2012 05:45pm
Quote (Rzi @ Jun 5 2012 02:41am)
tästä ei vakuutus parane?


EI PARANE EI.
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 4 2012 05:51pm
Quote (Rzi @ Jun 5 2012 01:41am)
tästä ei vakuutus parane?


Vihjailetko jotain?? :fume:
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jun 4 2012 07:49pm
foliohatut päähän pojat

keyscrambreleillä loginit, ostatte jokasen tekstiviesti confirmhommelin jota blizzardi myypi ettekä käytä enää ah / pelaa publia

kyllä se siitä, onneks en ite pelaa d3 :angel:
Member
Posts: 6,635
Joined: May 30 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jun 4 2012 09:38pm
Minulta, kahelta kaverilta sekä muualla asuvalta veljeltä on hävinny kaikki kans. Paska suojaus tossa pelissä

/e ite menetin sen takia 8 pelituntia ja noin 5m edestä tavaraa, jonka arvosia en oo vieläkää saanu takas ;(

This post was edited by tinblo on Jun 4 2012 09:39pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev13456Next
Closed New Topic New Poll